Uwolnij możliwości swojej firmy z ERP 2.0 – nowa kampania wizerunkowa Comarch
„Uwolnij możliwości swojej firmy z ERP 2.0” – pod takim hasłem rozpoczęła się największa tegoroczna kampania wizerunkowa Comarch, wiodącego na polskim rynku producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw. Kampania obejmuje kompleksową ofertę systemów Comarch ERP 2.0. Komunikacja oparta jest na przekazie mówiącym, że Comarch oferuje kompletny zestaw zintegrowanych, najnowocześniejszych narzędzi IT dla każdej firmy.
– Comarch ERP 2.0. to całkowicie nowe spojrzenie na systemy do zarządzania dla firm. Dzisiejsze otoczenie biznesowe wymaga zmiany podejścia do prowadzenia biznesu. Metody, które sprawdzały się kilka, kilkanaście lat temu dzisiaj po prostu przestają działać. Do niedawna, aby funkcjonować lepiej niż konkurencja wystarczyło wdrożyć standardowy system klasy ERP. Dziś to absolutnie niewystarczające. Przed firmami otworzyły się zupełnie nowe perspektywy. Wymagają one jednak przemyślenia sposobu działania na nowo – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor Sektora ERP. – Rozwiązania e-commerce, aplikacje i dane w chmurze, praca z poziomu urządzeń mobilnych oraz zaangażowanie użytkowników w rozwój produktów w społeczności klientów – połączenie tych elementów zintegrowanych z systemem klasy ERP stało się naszym wyróżnikiem i może dać prawdziwą wartość ekonomiczną, a nie jedynie technologiczną. Taka oferta – Comarch ERP 2.0 – dzieli nas o lata świetlne od konkurencji na polskim rynku – podkreśla Zbigniew Rymarczyk.
Comarch stale rozwija swoje systemy zgodnie z trendem ERP 2.0. Dzięki temu, oprócz gotowych funkcjonalności wspierających operacyjną działalność firm w obszarze produkcji, logistyki czy księgowości, rozwiązania Comarch ERP 2.0 oferują dodatkowe możliwości:
- narzędzia do natychmiastowego uruchomienia sprzedaży w internecie (zarówno w segmencie B2C, jak i B2B),
- wygodną pracę na urządzeniach mobilnych,
- wymianę dokumentów w całości w formie elektronicznej, zarówno wewnątrz firmy, jak i na linii klient-dostawca oraz klient-odbiorca,
- platformę analityczną Business Intelligence, a wraz z nią dostęp do kilkuset raportów zawierających unikalne know-how z kilkuset wdrożeń BI w różnych branżach, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, będących gotowymi do zastosowania analizami z możliwością ich łatwej modyfikacji i tworzenia na ich bazie nowych zestawień,
- automatyzację procesów biznesowych poprzez wykorzystanie gotowych procesów wbudowanych w systemy oraz stworzenie własnych modeli procesów,
- elastyczne interfejsy, pozwalające na szybkie dostosowanie do potrzeb konkretnego użytkownika, co w efekcie zwiększa ergonomię i łatwość obsługi,
- gwarancję bezpieczeństwa danych poprzez ich automatyczny backup.
– ERP 2.0 to również zmiana sposobu komunikacji między użytkownikami systemów a ich producentem. Dziś każda firma, niezależnie od wielkości ma prawo wpływać na kierunki rozwoju oprogramowania, z którego korzysta. Ponadto, w Społeczności Comarch ERP można się wymieniać wiedzą i doświadczeniami z innymi użytkownikami naszych systemów. Każdy użytkownik Społeczności może porównywać swoją aktywność na portalu z innymi, zdobywając liczne wyróżnienia i odznaczenia – mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Sektora ERP firmy Comarch.
Kampania reklamowa prowadzona jest m.in. w formie trzech spotów emitowanych m.in. w TVP, TVN oraz TVN24, a także spotów emitowanych w internecie.
Kreację kampanii przygotował zespół marketingu Sektora ERP firmy Comarch wraz z agencją SoInteractive, za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Dynamo, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC Poland.
Zobacz spoty: