Wraz z oprogramowaniem udostępniamy naszym Klientom szereg pomocy ułatwiających codzienną pracę.
Pomoce dostępne na Indywidualnych Stronach Klientów, to m.in.:
Aby zalogować się na Indywidualne Strony Klientów podaj adres e-mail i hasło do Twojego konta w Comarch Cloud.
Logujesz się po raz pierwszy? - zarejestruj swoje konto e-mail w Comarch Cloud. Podczas rejestracji wykorzystaj ID i PIN dostępne na Certyfikacie Rejestracji Oprogramowania, który dołączyliśmy do zakupionego programu.
Potrzebujesz pomocy w zakresie logowania? - wyślij wiadomość na adres sso@comarch.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie.
Twoja firma stoi przed decyzją zmiany systemu ERP?
Przygotowaliśmy specjalną ofertę z rabatem dla firm migrujących z Comarch ERP Optima.
Nasi konsultanci czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00 pod numerem tel. 12 681-43-00 lub 12 684-90-01.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.