Zoptymalizowana wymiana danych produktowych we wszystkich kanałach sprzedaży
Uzupełniaj i zarządzaj wysokiej jakości danymi produktowymi, aby wzmocnić swoje relacje biznesowe
Uzupełniaj i zarządzaj wysokiej jakości danymi produktowymi, aby wzmocnić swoje relacje biznesowe
Im więcej wiemy o tym, jak ważne dla rozwoju biznesu jest efektywne dzielenie się danymi, tym bardziej zdajemy sobie sprawę, że nie chodzi tylko o to, jak szybko informacje są dystrybuowane wśród nabywców i dostawców. Chodzi również o jakość i przejrzystość wymienianych informacji.
Aby pomóc Ci zsynchronizować wszystkie dane produktowe z Twoimi partnerami handlowymi, stworzyliśmy Comarch Master Data Management - opartą na chmurze, certyfikowaną przez GDSN platformę, która z łatwością pozwala uzupełniać, weryfikować i zarządzać informacjami istotnymi z punktu widzenia biznesu. Zapewniając każdemu upoważnionemu podmiotowi natychmiastowy dostęp do wspólnej bazy danych, nasze rozwiązanie gwarantuje aktualizacje informacji w czasie rzeczywistym - dając Tobie i Twoim partnerom szansę na śledzenie wszystkich zmian w rejestrze w miarę ich występowania.
Nasz produkt nie tylko eliminuje chaotyczną komunikację mailową czy papierową - często skutkującą podwójnym wprowadzaniem danych lub błędami ludzkimi. Aby poprawić przepływ danych wewnątrz firmy, Comarch MDM może zostać zintegrowany z wewnętrznymi systemami do zarządzania danymi podstawowymi. W rezultacie, nasze rozwiązanie pozwoli Ci zoptymalizować operacje biznesowe oraz osiągnąć lepsze wyniki w mgnieniu oka.
Kompletne, aktualne informacje o produktach dostępne dla wszystkich partnerów handlowych przez cały czas.
Zwiększona wydajność pracy, zmniejszona liczba zwrotów, brak duplikacji danych i szybsze wprowadzenie informacji produktowych – gwarantowane.
Gwarancja, iż dane produktu są zarówno prawidłowe, jak i kompletne, zanim zostaną udostępnione Twoim partnerom handlowym.
Mniej przypadków wyczerpania zapasów dzięki odpowiedniemu zastosowaniu danych organizacyjnych i operacyjnych.
Zastosowanie systemu Comarch MDM daje dostawcy możliwość odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert zebrane od sprzedawców detalicznych, dzięki czemu użytkownik może uwzględnić więcej produktów dostarczonych przez dostawcę w ofercie sprzedawcy.
Comarch MDM umożliwia detalistom wysyłanie zapytań i zbieranie ofert od partnerów biznesowych, a także znajdowanie produktów w katalogu obejmującym wszystkich partnerów handlowych w krótkim czasie.
Funkcja zaproszenia do składania ofert umożliwia badanie oferty rynkowej zgodnie z potrzebami sieci. Na podstawie odpowiedzi przesłanych przez dostawców, sieć zawęża liczbę ofert by na ich podstawie przygotowywać szczegółowe zapytania produktowe. W odpowiedzi na nie sprzedawca otrzymuje od wybranych dostawców pełne karty wybranych produktów.
Mechanizm subskrypcji w modelu GDSN zapewnia automatyczne przesyłanie informacji o nowych produktach dostępnych w sieci (lub nowe wersje danego produktu, kategorii lub dostawcy).
Integracja z systemami wewnętrznymi - poszczególne atrybuty są przypisywane do odpowiednich systemów, w tym WMS, CRM, POS, ERP, DAM.
Będąc certyfikowaną przez GDSN (Global Data Synchronization Network) platformą wymiany informacji produktowych, Comarch Master Data Management umożliwia użytkownikom synchronizację danych - zgodnie ze standardami GS1 - ze wszystkimi partnerami biznesowymi.
Wspierając rzetelne i bezpieczne współdzielenie danych w czasie rzeczywistym, Comarch MDM gwarantuje, że gdy jeden z Twoich dostawców lub detalistów zaktualizuje swój rejestr, Twoja baza danych zostanie jednocześnie poinformowana o wprowadzonych zmianach. W rezultacie każda upoważniona strona ma dostęp do tych samych, aktualnych, wysokiej jakości informacji.formacji.
Dzięki integracji platformy Comarch EDI z Comarch Master Data Management Twoja firma może być w pełni przekonana, że jakość zebranych danych i optymalizacja procesów łańcucha dostaw ulegną znacznej poprawie.
Pojedynczy kanał komunikacji, integracja z poszczególnymi aplikacjami oraz weryfikacja poprawności dokumentów to tylko niektóre z wielu zalet wynikających z równoczesnego zastosowania elektronicznej wymiany danych i systemów zarządzania danymi produktu dostarczanych przez jednego dostawcę.
Ulepszony proces komunikacji biznesowej przeprowadzony zgodnie z proponowanym harmonogramem (w tym informacje dotyczące kampanii, webinarów i newsletterów).
Wysoce doświadczony, operujący w kilku językach, zespół Comarch Service Desk zapewnia niezawodne wsparcie przy zachowaniu najwyższej jakości standardów.
Menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem przydzielani są do konkretnych projektów, aby mogli oni nadzorować każdy etap procesu wdrożeniowego - od planowania i pierwszych przygotowań, po wykonanie i finalizację projektu - oraz upewnić się, iż końcowa konfiguracja spełnia potrzeby Twojej firmy.
Wysokiej jakości informacje o produktach są niezbędne dla wszystkich sprzedawców detalicznych - zwłaszcza, iż dane te są motorem większości dzisiejszych operacji biznesowych.
Gromadzenie, przechowywanie i zapewnianie natychmiastowego dostępu do danych o produktach wszystkim partnerom handlowym za pośrednictwem jednej, interoperacyjnej platformy poprawi Twoje relacje handlowe, pozwoli lepiej reagować na zapotrzebowanie rynku, a także uzyskać wyraźną przewagę konkurencyjną.
System Master Data Management nie tylko przyspieszy wprowadzanie produktu na rynek, ale pomoże również w obniżeniu kosztów i optymalizacji przepływu pracy, uwalniając Ciebie i Twoich współpracowników od ręcznego zarządzania przepływem danych.
Comarch Master Data Management to certyfikowany katalog produktów GDSN (Global Data Synchronization Network), który umożliwia swoim klientom bezpieczną synchronizację danych podstawowych ze wszystkimi ich partnerami biznesowymi na całym świecie.
Korzystając z globalnego systemu klasyfikacji produktów, opartego na najnowszych standardach GS1, sieć GDSN zapewnia natychmiastowy dostęp do wysokiej jakości, przejrzystych danych dla wszystkich uprawnionych podmiotów. To sprawia, że jest to idealna podstawa do udostępniania informacji we wszystkich kanałach sprzedaży.
Ogólnie rzecz biorąc, sieć GDSN to interoperacyjna sieć certyfikowanych katalogów, która umożliwia wszystkim partnerom handlowym bezpieczną synchronizację danych podstawowych w oparciu o standardy GS1. Obsługując udostępnianie danych w czasie rzeczywistym, sieć ta gwarantuje, że każda aktualizacja produktu dokonana przez jednego z dostawców zostanie natychmiast zgłoszona w bazach danych partnerów..
Opracowany przez GS1 globalny numer pozycji handlowej (GTIN) to numer, który obejmuje struktury numeracyjne EAN / UCC używane do identyfikacji produktu należącego do detalisty, producenta, podmiotu zbierającego, dostawcy lub innego podmiotu. Liczba pozwala określić, który produkt z danej bazy danych odpowiada produktowi wymienionemu w innej bazie danych.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.