Comarch jako jedyna polska firma IT w gronie dostawców technologii TPM/TPO uwzględnionych w raporcie Gartnera
„Market Guide for Trade Promotion Management and Optimization” to kolejna edycja raportu firmy analityczno-doradczej Gartner, poświęconego wiodącym dostawcom systemów klasy TPM i TPO. Ranking ma na celu pomóc producentom dóbr konsumpcyjnych w wyborze rozwiązania, które jest jak najlepiej dostosowane do ich potrzeb.
Rozwiązanie Comarch TPM, należące do rodziny produktów SFA, już po raz drugi z rzędu zostało docenione przez analityków Gartnera i zaliczone przez nich do czołowych producentów oprogramowania do zarządzania promocjami handlowymi (poprzednia edycja raportu „Vendor Panorama for Trade Promotion Management in Consumer Goods”, 2014). Jest to tym większy sukces, że Comarch jest jak dotychczas jedynym dostawcą tego typu rozwiązań, nie tylko w Polsce, ale jak czytamy w raporcie Gartnera, w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Comarch SFA Trade Promotion Management to nowoczesne rozwiązanie pozwalające w jak najbardziej efektywny sposób planować i zarządzać działaniami promocyjnymi oraz ich budżetami, a także estymować różne rozwiązania. Dodatkowo usprawnia wieloetapowe procesy akceptacji w przedsiębiorstwie oraz ułatwia podejmowanie decyzji na podstawie zaawansowanych analiz. Comarch SFA stawia na kompleksowość swoich rozwiązań, tak więc również rozwiązanie TPM silnie wpisuję się w strategię Omnichannel. Wytyczne planowanych w aplikacji promocji mogą być następnie widoczne na urządzeniach mobilnych przedstawicieli handlowych w celu weryfikacji i raportowania poprawności ich realizacji w punktach sprzedaży bądź wykorzystane w aplikacji e-commerce dedykowanej partnerom biznesowym – mówi Justyna Włodarczyk, Comarch SFA, Product Manager.
Poza wiedzą i doświadczeniem na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Gartner jako wyróżnik produktu Comarch TPM podkreśla konfigurowalność rozwiązania oraz bardzo funkcjonalny kalendarz pozwalający nie tylko w prosty i intuicyjny sposób zarządzać promocjami, ale również analizować różne przedziały czasu. Silną strona rozwiązania Comarch jest również doświadczenie i wiedza pracowników oraz inżynierów krakowskiej firmy z zakresu współpracy z dystrybutorami, zdobyte podczas wieloletniej współpracy z takimi firmami jak Agros Nova czy Navo Orbico.
Comarch SFA (Sales Force Applications) to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów około sprzedażowych. W ostatnim czasie do grona produktów dołączyły także aplikacje typu B2B e-commerce, przeznaczone dla partnerów biznesowych oraz call-center. Tworzą one razem kompleksowe rozwiązanie, pozwalające klientom Comarch SFA podążać za najnowszymi międzynarodowymi trendami.
Rozwiązania Comarch SFA kierowane są do branż: FMCG, farmaceutycznej, budowlanej, kosmetyczno-przemysłowej, produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Od kilku lat z rozwiązań Comarch korzystają światowe marki m.in. Diageo, RedBull, Energizer, Amica, BioMed czy Colgate-Palmolive.