Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Zdefiniuj kontraktowe wskaźniki wydajności (KPI – key performance indicator) i jakości (KQI – key quality indicator) dla Comarch – takie, które najlepiej wesprą Cię w osiągnięciu celów projektu, na każdym jego etapie.
W razie incydentu – bądź spokojny, że Twoje usługi zostaną przywrócone najszybciej jak to możliwe, oraz że wpływ incydentu na Twój biznes jest zminimalizowany.
Miej pewność, że Twoje usługi IT są tak projektowane i operowane, by wspierać Twoje procesy i cele biznesowe. Korzystaj z outsourcingu monitorowania, mierzenia, raportowania i przeglądania wyników zdefiniowanych w umowach o poziomie świadczenia usług (SLA - service level agreement) w Twojej firmie telekomunikacyjnej.
Korzystaj z pojedynczego punktu kontaktu po naszej stronie, by zapewnić sprawne rozwiązywanie problemów i ważnych kwestii biznesowych. W ramach naszych Usług Zarządzanych BSS/OSS oferujemy naszym klientom stały dostęp (24/7) do dedykowanego zespołu wsparcia.
Dzięki naszym Centrum Danych możemy świadczyć usługę hostingu Twoich systemów na naszych serwerach oraz oferować Twojej firmie modele wdrożeń oparte o SaaS (software-as-a-service) i IaaS (infrastructure-as-a-service).
Pozwól Comarch wziąć odpowiedzialność za wyniki procesów biznesowych (np. miesięczne fakturowanie dla Twoich klientów i zapewnienie wysokiej jakości danych finansowych). Comarch może też wprowadzać w systemie zadania operacyjne w Twoim imieniu (konfiguracje produktów, rejestracja nowych klientów, itd.) oraz monitorować Twoje procesy biznesowe.
Zapomnij o skomplikowanych, długich procesach migracji IT – z Comarch migracja przebiega szybko, niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na model black box outsourcing czy na w pełni zarządzane procesy.
Skorzystaj z oferowanych przez Comarch usług, takich jak SaaS czy outsourcing procesów biznesowych, z jakością gwarantowaną przez zastosowanie procesów ITIL. Nasz zespół ds. Usług Zarządzanych to specjaliści certyfikowani w ITIL.