Zwiększ liczbę zadań realizowanych przez pracowników terenowych nawet o 25%. Realizuj je zgodnie z SLA nawet w 90%. Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach Comarch FSM, które umożliwią Ci skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie.
Zoptymalizuj planowanie, ustalanie harmonogramów oraz organizowanie czasu pracy ze zautomatyzowanym menadżerem pracowników
Zyskaj pełny wgląd w implementację projektów i kosztów zarządzania, zoptymalizuj ryzyko i monitoruj KPI
Zautomatyzuj i zoptymalizuj procesy biznesowe, aby zwiększyć szybkość i dokładność
Twórz przepływy pracy grupowej, które umożliwiają mobilną komunikację w dowolnym czasie
Popraw wydajność operacyjną dzięki kompleksowemu gromadzeniu danych
Unikaj nieoczekiwanych awarii, związanych z nimi przestojów i kosztów związanych z naprawami
Zapewnij wydajność swojej firmy i bezpieczeństwo danych w całym procesie obsługi w terenie
Monitoruj i kontroluj swoich zewnętrznych serwisantów, aby zapewnić wydajność pracy
Zwiększ motywację techników, dostarczając im niezbędnych informacji i dodatkowych zachęt
Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zwiększ satysfakcję klientów dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 12 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.
Comarch Field Service Management jest kompletnym rozwiązaniem w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępność oraz lokalizacja geograficzna.
Comarch FSM pozwala podnosić jakość usług w terenie dzięki:
Rozwiązanie Comarch FSM jest dostępne w chmurze, dzięki czemu umożliwia szybsze wdrożenie oprogramowania w firmie i zaoszczędzenie na kosztach wdrożenia i utrzymania.
Nowe wersje, funkcje i aktualizacje naszego oprogramowania są wdrażane płynnie zapewniając jednocześnie pełne bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
Jesteśmy również otwarci na dostosowywanie oprogramowania do konkretnych potrzeb biznesowych. Otrzymujesz więc produkt dostosowany do potrzeb Twojej organizacji, która dzięki temu staje się bardziej elastyczna i skalowalna.
Rosnąca złożoność zleceń pracy, częstsze korzystanie z usług podwykonawców i coraz bardziej wymagający klienci oczekujący niezwykle szybkiego kontaktu i sprawnego rozwiązywania problemów. Wszystkie te czynniki utrudniają zarządzanie środowiskiem biznesowym i jego kontrolę. W rezultacie pracownicy terenowi codziennie muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami i stresem, co zmniejsza ich szanse na skuteczne działanie.
Dzięki digitalizacji codziennych harmonogramów i dostępowi do informacji w czasie rzeczywistym technicy pracują mądrzej i mogą osiągnąć doskonałą wydajność.
Comarch FSM uznany za Lidera Strategii Konkurencyjnej w europejskiej branży mobilnego zarządzania usługami terenowymi
Comarch FSM Cloud wśród Najlepszych Produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw w kategorii Innowacje
Comarch został wyróżniony tytułem Honorable Mention w raporcie Gartner® Magic Quadrant 2022 dotyczącym Field Service Management.
Comarch FSM znalazł się wśród 11 wiodących dostawców usług Field Service Management (FSM) w Ameryce Północnej.