Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
W związku z cyfryzacją usług i automatyzacją procesów w telekomunikacji rynek systemów wspomagających procesy biznesowe (BSS – business support systems) przechodzi obecnie znaczące zmiany. Ewolucja ta motywowana jest przez różne czynniki. Z jednej strony rosną wymagania klientów, sprawnie poruszających się w świecie cyfrowym, oczekujących szybkiego dostępu do spersonalizowanych, wysokiej jakości usług i odpowiedniego poziomu obsługi na każdym etapie procesu zakupowego oraz później, w trakcie używania zakupionych usług. Jednocześnie przychody z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych spadają, co wynika nie tylko ze spadku zainteresowania usługami głosowymi czy SMS, ale również z rosnącej konkurencji ze strony dostawców OTT (over-the-top). Do tego dochodzą wymagania związane z wdrażaniem nowych technologii, takich jak chmura, 5G czy Internet rzeczy (IoT), które zapewniają nowe możliwości generowania przychodów, ale jednocześnie wymagają zmian w architekturze IT i nowej organizacji procesów biznesowych.
Produkty BSS firmy Comarch umożliwiają zaadresowanie powyższych wyzwań stojących przed operatorami telekomunikacyjnymi, którzy chcą nadążać za potrzebami rynku, oferując nowoczesne usługi i optymalizując obsługę klienta, przy jednoczesnej automatyzacji tych procesów, które niekoniecznie wymagają pracy manualnej. Osoby korzystające z usług firm telekomunikacyjnych oczekują obecnie dostępu do najwyższej jakości obsługi, w tym możliwości samoobsługi przez Internet, prostego procesu zakupowego, jak również intuicyjnych aplikacji mobilnych.
Nasza oferta BSS w pełni wspiera innowacje, jakich obecnie oczekują klienci. Katalog produktów Comarch dla telekomunikacji sprawnie współpracuje z rozwiązaniami do zarządzania zamówieniami i precyzyjnym modułem billingowym. Dzięki temu prosta konfiguracja wystarczy, aby szybko wdrażać nowe usługi i oferty. Comarch BSS to nie tylko gwarancja sprawnej obsługi klienta w modelu omnichannel, ale też dokładne wyliczenia należności, kompleksowa informacja o klientach w systemie CRM oraz intuicyjne portale samoobsługowe online dla klientów.
Wszystkie produkty BSS Comarch są dostępne w wersji komercyjnej, wstępnie skonfigurowanej zgodnie z najlepszymi zasadami i standardami rynkowymi, i oferowane wraz z obszernym zestawem gotowych do użycia procesów biznesowych. Modułowe produkty BSS Comarch można łatwo skonfigurować i dostosować tak, aby pasowały do oferty i potrzeb biznesowych danego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Pozwalają one również na obsługę nowych potrzeb związanych z usługami cyfrowymi oraz technologiami takimi jak 5G czy IoT.
Operatorom telekomunikacyjnym, którzy chcą wymienić posiadane produkty IT firm trzecich lub rozszerzyć potencjał posiadanych już systemów Comarch o rozwiązania do realizacji (service fulfillment), orkiestracji (service orchestration), zapewniania jakości usług (service assurance) czy zarządzania realizacją usług w terenie (field service management), oferujemy naszą wiedzę w zakresie integracji poszczególnych narzędzi IT i proponujemy modułowe rozwiązanie. Nasze produkty oferujemy w modelach on-premise, SaaS lub w formie lokalnej chmury prywatnej.
Produkty Comarch BSS to zestaw narzędzi cyfrowych, które pomagają operatorom telekomunikacyjnym odnieść sukces w ramach nowej, innowacyjnej działalności (np. IoT) lub z powodzeniem przeprowadzić proces transformacji istniejących procesów i systemów IT.
Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS
Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.