Usprawnij działalność firmy dzięki orkiestratorowi wspieranemu przez sztuczną inteligencję
Zobacz nasze wideo!
"Spośród wszystkich dostawców proponujących podobne rozwiązania OSS, tylko Comarch zaoferował już gotowy i działający produkt o mocnej pozycji na rynku, wraz z możliwością uwzględnienia specyficznych wymogów funkcjonalnych w zakresie zaawansowanego współdzielenia danych."
Thomas Kiemle, Dyrektor Działu Systemów Configuration & Provisioning
Telekom Deutschland
Widok odgórny pozwala przejść od poziomu usług do poziomu zasobów sieciowych wymaganych do świadczenia tych usług. Prowadzi to do optymalizacji procesu zarządzania inwentaryzacją usług. W widoku oddolnym możesz natomiast zidentyfikować usługi, które są obsługiwane przez dany element sieci.
Rozwiązanie eliminuje luki pomiędzy widokiem zorientowanym na firmę lub klienta oraz podstawową infrastrukturą techniczną. Zapewnia w ten sposób lepszą kontrolę nad kosztami rozbudowy i utrzymania sieci.
Comarch Service Inventory zapewnia informacje dotyczące wykorzystania zasobów i usług sieciowych dla procesów planowania i rozbudowywania sieci.
Skróć czas wprowadzania na rynek i obniż koszty dostarczania nowych usług klientom — we współpracy z rozwiązaniem Comarch Service Catalog produkt ten wspomaga automatyzację realizacji usług.
Przechowuj informacje o nowych usługach w konkretnych instancjach CFS/RFS. System zapewnia informacje dotyczące istniejących usług, aby umożliwić realizację zgłoszeń dotyczących aktualizacji i zakończenia. Service Inventory można zainstalować w chmurze, a także zintegrować z rozwiązaniami Comarch Service Inventory SOM/Service Orchestration.
System oblicza wpływ problemów z siecią na usługi świadczone klientom. Umożliwia też rozsyłanie alarmów i obliczanie wskaźników KPI/KQI dla procesów monitorowania i zarządzania jakością usług.