Service Inventory

Service Inventory: system do pełnego zarządzania siecią i produktami telekomunikacyjnymi

Comarch Service Inventory dla branży telekomunikacyjnej umożliwia całościowe zarządzanie siecią i wszystkimi powiązanymi produktami z perspektywy usług telekomunikacyjnych. Jest to system do zarządzania inwentaryzacją usług, który można wstępnie zintegrować z rozwiązaniem Comarch Service Catalog w sposób umożliwiający precyzyjne opisanie usług i produktów oferowanych za pośrednictwem danej sieci. Comarch Telecom Service Inventory działa zgodnie nie tylko z modelem TMF SID (odpowiedzialnym za usługi klienckie (CFS)), ale również z modelem usług technicznych (RFS).

Comarch Telecom Service Inventory można zintegrować z systemem Comarch Product Inventory (za pośrednictwem interfejsu northbound) oraz modułem Comarch Network Inventory (wykorzystując interfejs southbound). W połaczeniu z tymi produktami, Comarch Telecom Service Inventory zapewnia szczegółowy obraz całej sieci, wraz ze wszystkimi oferowanymi usługami, co ułatwia skuteczne zarządzanie nimi.

    Klienci polecają nas:

    "Spośród wszystkich dostawców proponujących podobne rozwiązania OSS, tylko Comarch zaoferował już gotowy i działający produkt o mocnej pozycji na rynku, wraz z możliwością uwzględnienia specyficznych wymogów funkcjonalnych w zakresie zaawansowanego współdzielenia danych."

    Thomas Kiemle, Dyrektor Działu Systemów Configuration & Provisioning 
    Telekom Deutschland

    Przeczytaj więcej

    Korzyści płynące z wdrożenia produktu do kompleksowego zarządzania siecią i produktami telekomunikacyjnymi Comarch Service Inventory:

    Odgórny i oddolny widok sieci

    Widok odgórny pozwala przejść od poziomu usług do poziomu zasobów sieciowych wymaganych do świadczenia tych usług. Prowadzi to do optymalizacji procesu zarządzania inwentaryzacją usług. W widoku oddolnym możesz natomiast zidentyfikować usługi, które są obsługiwane przez dany element sieci.

    Pomost pomiędzy sieciami i usługami

    Rozwiązanie eliminuje luki pomiędzy widokiem zorientowanym na firmę lub klienta oraz podstawową infrastrukturą techniczną. Zapewnia w ten sposób lepszą kontrolę nad kosztami rozbudowy i utrzymania sieci.

    Zoptymalizowane planowanie sieci

    Comarch Service Inventory zapewnia informacje dotyczące wykorzystania zasobów i usług sieciowych dla procesów planowania i rozbudowywania sieci.

    Oszczędność czasu i pieniędzy

    Skróć czas wprowadzania na rynek i obniż koszty dostarczania nowych usług klientom — we współpracy z rozwiązaniem Comarch Service Catalog produkt ten wspomaga automatyzację realizacji usług.

    Wsparcie automatyzacji realizacji usług w chmurze

    Przechowuj informacje o nowych usługach w konkretnych instancjach CFS/RFS. System zapewnia informacje dotyczące istniejących usług, aby umożliwić realizację zgłoszeń dotyczących aktualizacji i zakończenia. Service Inventory można zainstalować w chmurze, a także zintegrować z rozwiązaniami Comarch Service Inventory SOM/Service Orchestration.

    Zaawansowane zarządzanie jakością usług

    System oblicza wpływ problemów z siecią na usługi świadczone klientom. Umożliwia też rozsyłanie alarmów i obliczanie wskaźników KPI/KQI dla procesów monitorowania i zarządzania jakością usług.

    Usprawnij działalność firmy dzięki orkiestratorowi wspieranemu przez sztuczną inteligencję

    Zobacz nasze wideo!

    Comarch Service Inventory

    Comarch Service Inventory

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały PDF!

    Wykorzystanie AI i ML w automatycznym procesie skalowania i samonaprawiania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców

    Zobacz nasze wideo!

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem Service Inventory, poznaj także te produkty:

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

    Przejdź do formularza