Kategoria: e- Administracja
Wszystko co chcesz wiedzieć o wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów w twojej jednostce administracji publicznej. Zapraszamy na 2 odcinki webinarów, gdzie rozmawiamy o wdrożeniu systemu EZD.
e-Doręczenia to nowoczesny środek do szybkiej, bezpiecznej i niezawodnej wymiany korespondencji między instytucjami publicznymi, przedsiębiorstwami i obywatelami. Pobierz nasz poradnik.
e-Doręczenia jest to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Usługa adresowana jest do podmiotów publicznych, obywateli i firm.
Jesteś osobą odpowiedzialną za organizację pracy urzędu? To właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy praktyczne informacje, jak wdrożyć system do elektronicznego zarządzania dokumentacją w instytucji publicznej.
W piątek 30.10 podczas konferencji premier i minister zdrowia ogłosili nowe postanowienia związane z epidemią. Zdecydowano o przejściu na pracę zdalną organów administracji publicznej.