Poszukujesz rozwiązania, które pozwoli Ci kompleksowo zarządzać wizytami online w urzędzie, ułatwi komunikację z obywatelami oraz wesprze urzędników podczas pracy zdalnej? Odpowiedzią na wszystkie te potrzeby jest system zdalnej obsługi klienta – Comarch e-Wizyty. Jest to platforma, która umożliwia jednostkom samorządu terytorialnego zorganizowanie zdalnej wizyty oraz skuteczną obsługę obywateli i przedsiębiorców w trybie on-line.
Dla kogo?
Dlaczego warto?
Zdecyduj się na wdrożenie Comarch e-Wizyty w swoim urzędzie i otrzymaj wsparcie podczas implementacji systemu. Rozwiązanie to pozwoli nie tylko zaspokoić aktualne potrzeby związane z dystansem społecznym i usprawnieniem pracy zdalnej, ale także wniesie nową jakość w obsługę spraw obywateli. Oto kilka z korzyści wynikających z użytkowania platformy:
Pobierz ulotkę, zapoznaj się z systemem i skontaktuj się z nami w celu omówienia procesu wdrożenia Comarch e-Wizyty w Twoim urzędzie.
Wypełnij formularz aby pobrać ulotkę dotyczącą rozwiązania Comarch e-Wizyty