Czym jest Comarch ERP Egeria 8?

Comarch ERP Egeria 8 to zintegrowany system informatyczny wspierający  zarządzanie organizacją, zapewniając pełną obsługę realizowanych procesów biznesowych. Platforma ułatwia i automatyzuje codzienne ewidencjonowanie danych jak i podejmowanie właściwych decyzji zarządczych.

System posiada interfejs w języku polskim, który prezentuje użytkownikowi niezbędne komunikaty, ostrzeżenia, ewidencje z możliwością filtrowania i sortowania oraz raporty zbiorcze. Ponadto, narzędzie  umożliwia samodzielne administrowanie i konfigurowanie systemu w trakcie jego użytkowania. System jest zgodny z WCAG 2.1, dzięki czemu zapewnia użytkownikom intuicyjną obsługę. 

Gdzie jesteśmy?

Rozwiązanie Comarch ERP Egeria jest prawie w całej Polsce. Wspieramy uczelnie wyższe, instytucje publiczne, ośrodki naukowe, urzędy i przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.

Comarch ERP Egeria

Branże

Oprogramowanie klasy ERP dedykowane jest zarówno dla podmiotów biznesowych, jak i dla jednostek administracji publicznej. Ich przedstawicieli zachęcamy do kontaktu z nami oraz szczegółowego zapoznania się z ofertą wdrożenia systemu klasy ERP. Nasi konsultanci przedstawią pełne możliwości systemu Comarch ERP Egeria oraz dopasują jego funkcjonalności do konkretnych wymagań.

Architektura systemu

Comarch ERP Egeria 8 jest zaprojektowany w modelu wielowarstwowym z wykorzystaniem architektury microservices oraz microfrontend. System funkcjonuje w środowisku sieciowym i umożliwia korzystanie z niego w trybie online wielu użytkownikom jednocześnie. Comarch ERP Egeria 8 jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym. Umożliwia migrację do nowszych i wydajniejszych wersji baz danych lub nowszej wersji systemu operacyjnego. Ponadto, zapewnia obsługę drukarek sieciowych, serwerów wydruków oraz lokalnych urządzeń zainstalowanych przy stacjach PC. Rozwiązanie pozwala na uruchamianie raportów lub procesów w tle, umożliwiając użytkownikowi jednoczesne wykonywanie innych czynności w systemie. Narzędzie jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej,  bez konieczności instalacji dodatkowych komponentów na komputerze użytkownika.

Aplikacja mobilna Egeria Inwentaryzacja

Mobilna aplikacja Egeria Inwentaryzacja to rozwiązanie przeznaczone do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia przy użyciu przenośnego urządzenia z systemem Android w wersji 4.1 lub wyższej.

Aplikacja umożliwia zbieranie informacji na temat pozycji inwentarzowych, wystawianie wniosków w przypadku zauważonych niezgodności oraz pełną komunikację z systemem Comarch ERP Egeria.

Co zyskasz, wdrażając Comarch ERP Egeria 8?

Nowoczesną architekturę oraz możliwość wdrożenia systemu w chmurze

Wbudowane alerty np. o zmianie wymiaru urlopu, zbliżającym się terminie ważności badań lekarskich, terminie ukończenia urlopu macierzyńskiego czy prawie do nagrody jubileuszowej

Zgodność z WCAG 2.1, co oznacza intuicyjny interfejs, przyjazny dla użytkowników

Uporządkowanie i pełną integrację procesów w Twojej organizacji

Bezpieczeństwo i poprawność danych wprowadzanych do systemu

Efektywne raportowanie, dzięki dostępnym predefiniowanym raportom

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza