Comarch ERP Egeria 8 to zintegrowany system informatyczny wspierający zarządzanie organizacją, zapewniając pełną obsługę realizowanych procesów biznesowych. Platforma ułatwia i automatyzuje codzienne ewidencjonowanie danych jak i podejmowanie właściwych decyzji zarządczych.
System posiada interfejs w języku polskim, który prezentuje użytkownikowi niezbędne komunikaty, ostrzeżenia, ewidencje z możliwością filtrowania i sortowania oraz raporty zbiorcze. Ponadto, narzędzie umożliwia samodzielne administrowanie i konfigurowanie systemu w trakcie jego użytkowania. System jest zgodny z WCAG 2.1, dzięki czemu zapewnia użytkownikom intuicyjną obsługę.
Comarch ERP Egeria 8 posiada budowę modułową, która umożliwia elastyczną konfigurację procesów i przystosowanie systemu do zmian zachodzących w organizacji. System pozwala na tworzenie słowników składających się z terminów specyficznych dla danej organizacji. Narzędzie zakłada także możliwość zarządzania utworzonymi bazami kontrahentów, towarów, usług, środków trwałych oraz rejestrów księgowych, itp. przez uprawnionych użytkowników. Nielimitowana ilość rekordów w bazach zapewnia nieprzerwaną dostępność Egerii, bez względu na ilość danych zawartych w programie.
Kluczową zaletą Comarch ERP Egeria 8 jest możliwość integracji z innymi systemami. Wśród funkcji integracyjnych wyróżnić można na przykład: API kierowane do innych dostawców IT. Udogodnieniem są także rozwiązania dostępne dla użytkownika, takie jak intuicyjny import lub eksport danych przy wykorzystaniu plików o ustalonym formacie. Rozwiązanie zapewnia również integrację poprzez obsługę usług sieciowych (Web Services). Comarch ERP Egeria 8 jest zintegrowany z Platformą Usług Elektronicznych ZUS w zakresie e-zwolnień (e-ZLA) oraz w zakresie e-deklaracji. Ponadto, system posiada mechanizm integracji z MS Active Directory w zakresie tworzenia i zarządzania kontami pracowników.
Rozwiązanie Comarch ERP Egeria jest prawie w całej Polsce. Wspieramy uczelnie wyższe, instytucje publiczne, ośrodki naukowe, urzędy i przedsiębiorstwa użyteczności publicznej.
Oprogramowanie klasy ERP dedykowane jest zarówno dla podmiotów biznesowych, jak i dla jednostek administracji publicznej. Ich przedstawicieli zachęcamy do kontaktu z nami oraz szczegółowego zapoznania się z ofertą wdrożenia systemu klasy ERP. Nasi konsultanci przedstawią pełne możliwości systemu Comarch ERP Egeria oraz dopasują jego funkcjonalności do konkretnych wymagań.
Comarch ERP Egeria 8 jest zaprojektowany w modelu wielowarstwowym z wykorzystaniem architektury microservices oraz microfrontend. System funkcjonuje w środowisku sieciowym i umożliwia korzystanie z niego w trybie online wielu użytkownikom jednocześnie. Comarch ERP Egeria 8 jest rozwiązaniem w pełni skalowalnym. Umożliwia migrację do nowszych i wydajniejszych wersji baz danych lub nowszej wersji systemu operacyjnego. Ponadto, zapewnia obsługę drukarek sieciowych, serwerów wydruków oraz lokalnych urządzeń zainstalowanych przy stacjach PC. Rozwiązanie pozwala na uruchamianie raportów lub procesów w tle, umożliwiając użytkownikowi jednoczesne wykonywanie innych czynności w systemie. Narzędzie jest dostępne z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności instalacji dodatkowych komponentów na komputerze użytkownika.
System w warstwie aplikacyjnej opiera się na języku programowania Java 11, a w warstwie interfejsu użytkownika na HTML5, gdzie odpowiednio wykorzystano frameworki Spring Boot, Spring Cloud oraz Angular. Comarch ERP Egeria 8 pozwala na instalację na dyskach lokalnych serwera, a także zewnętrznych, podłączonych przez protokoły/złącza NFS, FC, SAS. Rozwiązanie wykorzystuje system BPMN do przetwarzania wybranych procesów. System charakteryzuje budowa modułowa w oparciu o wyodrębnione konteksty w ramach kolejnych microservice’ów, wydzielonych zgodnie z podejściem Domain Driven Design. Comarch ERP Egeria 8 można uruchomić na środowisku maszyn wirtualnych. Interfejs użytkownika zaprojektowany został w technice Responsive Web Design (RWD).
Comarch ERP Egeria 8 jest niezależny od baz danych i współpracuje z najnowszymi wersjami systemów operacyjnych. Dzięki nowoczesnej architekturze, system działa w oparciu o silniki relacyjnych baz danych dostępnych na rynku, adekwatnie wykorzystując ich walory techniczne, a zwłaszcza bezpieczeństwo pracy oraz wydajność i skalowalność rozwiązania. System współpracuje również z bazami komercyjnymi (np. Oracle, Microsoft SQL Server) oraz bazami typu open source (np. PostgreSQL, MariaDB.).
Mobilna aplikacja Egeria Inwentaryzacja to rozwiązanie przeznaczone do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia przy użyciu przenośnego urządzenia z systemem Android w wersji 4.1 lub wyższej.
Aplikacja umożliwia zbieranie informacji na temat pozycji inwentarzowych, wystawianie wniosków w przypadku zauważonych niezgodności oraz pełną komunikację z systemem Comarch ERP Egeria.
Nowoczesną architekturę oraz możliwość wdrożenia systemu w chmurze
Wbudowane alerty np. o zmianie wymiaru urlopu, zbliżającym się terminie ważności badań lekarskich, terminie ukończenia urlopu macierzyńskiego czy prawie do nagrody jubileuszowej
Zgodność z WCAG 2.1, co oznacza intuicyjny interfejs, przyjazny dla użytkowników
Uporządkowanie i pełną integrację procesów w Twojej organizacji
Bezpieczeństwo i poprawność danych wprowadzanych do systemu
Efektywne raportowanie, dzięki dostępnym predefiniowanym raportom
Integrację z Portalem Pracowniczym oraz Elektronicznym Obiegiem Dokumentów
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.
Przejdź do formularza