Krajowy System e-Faktur (KSeF) w systemie Comarch ERP Egeria
Czy znajome jest Ci pojęcie KSeF? Krajowy System e-Faktur jest oficjalną rządową platformą do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych. Został wdrożony w 2022 roku przez Ministerstwo Finansów.
Administracja publiczna i samorządowa stoi przed ogromnymi wyzwaniami, ale i możliwościami wynikającymi z postępującej cyfryzacji usług publicznych. Wdrożenie KSeF w firmie jest kolejnym znaczącym krokiem w kierunku transformacji cyfrowej.
Od początku 2022 roku system został wprowadzony w Polsce jako ogólnodostępne dobrowolne rozwiązanie. Od 1 lipca 2024 roku stanie się jednak obligatoryjne. W naszym przewodniku przybliżamy podstawowe informacje o KSeF i fakturach ustrukturyzowanych, które pozwolą Ci przygotować się na tę zmianę.
Pobierz nasz przewodnik o KSeF i dowiedz się:
Chcesz poznać nasz system ERP dla administracji publicznej? Odwiedź stronę
Wypełnij formularz i pobierz Przewodnik