Comarch z tytułem „Marka Godna Zaufania”

Comarch został zwycięzcą rankingu „Marka Godna Zaufania” w kategorii „Firma oferująca usługi w chmurze”. Blisko 25 proc. przedsiębiorców, wypełniając ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, jakiej marce w danej kategorii ufają najbardziej, wskazało Comarch jako najpopularniejszego dostawcę usług w modelu chmurowym.

Badanie zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown na zlecenie magazynu „MyCompany Polska”.

Ankiety online zawierały otwarte pytania, w których przedsiębiorcy typowali marki w 26 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu, m.in. firma leasingowa, dostawca internetu, firma hostingowa, operator telekomunikacyjny. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną markę. Forma ankiety dawała równe szanse każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów opierały się na ich wiedzy i doświadczeniu.

To duże wyróżnienie dla Comarch, tym bardziej, że przyznane przez samych przedsiębiorców. Przedstawiciele polskiego biznesu coraz chętniej inwestują w rozwiązania i usługi informatyczne. Są świadomi, że w dłuższej perspektywie przyniesie im to wymierne korzyści w postaci wzrostu przychodów, optymalizacji kosztów czy też wzrostu satysfakcji klientów. Chcemy wspierać przedsiębiorców w rozwoju ich działalności, oferując im produkty najwyższej jakości oraz usługi doradcze z zakresu zastosowania nowych technologii w biznesie. Staramy się nawiązywać partnerskie stosunki z naszymi klientami, aby wiedzieli, że mogą liczyć na nasze wsparcie. Wyróżnienie „Marka Godna Zaufania” pokazuje, że wielu przedsiębiorców ocenia nas pozytywnie – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes zarządu Comarch.

Comarch jako jedna z pierwszych firm informatycznych w Polsce wprowadziła usługi w modelu cloud i dziś jest największym ich dostawcą. Comarch oferuje inteligentne rozwiązania chmurowe dla małych, średnich i dużych organizacji z różnych branż a także instytucji publicznych i służby zdrowia. W sumie z Chmury Comarch korzysta ponad 220 tys. firm, a przychody ze świadczenia usług w modelu cloud w 2018 roku wyniosły 185 mln złotych.

Fot. Michał Mutor