Comarch Retail 5.2 dla branży handlu detalicznego już na rynku
Comarch zaprezentował najnowszą wersję rozwiązania do kompleksowej obsługi sieci sklepów detalicznych – Comarch Retail 5.2. Nowa odsłona systemu przyniosła wiele udoskonaleń i modyfikacji, które wpływają na wygodę pracy z oprogramowaniem, skuteczność zarządzania oraz wyniki osiągane przez sieci sklepów.
– Kontynuujemy nasze prace nad dalszym rozwojem interfejsu użytkownika, wprowadzając kolejne udogodnienia, których celem jest przystosowanie ergonomii aplikacji do obowiązujących standardów oraz aktualnych trendów. Jednocześnie udostępniliśmy narzędzia pozwalające osobom pracującym na Comarch Retail 5.2 na dowolną modyfikację widoku ekranu. A wszystko po to, aby użytkownicy systemu pracowali efektywniej, znacząco zwiększając swoją wydajność – podkreśla Tomasz Swolkień, Business Development Manager ERP, konsultant Comarch Retail.
Kolejne nowości w Comarch Retail 5.2 to usprawnienia wewnętrznych procesów zachodzących w firmie. Rozszerzeniu uległy kluczowe funkcjonalności na stanowisku kasowym Comarch Retail POS, takie jak obsługa reklamacji, korekt oraz możliwość wymiany produktów zakupionych przez klientów. Nowością jest także możliwość generowania paragonu bezpośrednio z dokumentu magazynowego, co w znaczący sposób usprawnia obsługę klienta . System został także wzbogacony o kolejne raporty i wydruki, które dostarczają wiedzy o aktualnej sytuacji poszczególnych sklepów, dając tym samym możliwość sprawniejszego i jeszcze bardziej niż do tej pory, elastycznego zarządzania siecią sklepów.
22 września 2010 roku system Comarch Retail 5.2 został udostępniony szerszej publiczności podczas konferencji Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center. W tym wydarzeniu organizowanym przez Comarch, wzięło udział blisko 250 osób reprezentujących największe sieci handlowe w kraju.
– Podczas konferencji uczestnicy mogli przekonać się jak proste i przyjemne mogą być zakupy z wykorzystaniem systemu Comarch Retail 5.2, zintegrowanego z programem lojalnościowym oraz multimedialną ladą Microsoft Surface, przeznaczoną do indywidualnego komponowania oferty handlowej przez klienta. Pokazaliśmy również możliwości, jakie dają narzędzia wspierające wielokanałową sprzedaż, czyli pełną integrację Comarch Retail z urządzeniami mobilnymi, ze sklepem internetowym Comarch iSklep24, internetową galerią handlową iGaleria24, a także porównywarkami cen czy narzędziami do obsługi sieci sprzedaży w modelu Business to Business poprzez Pulpit Kontrahenta – dodaje Tomasz Swolkień.