Comarch startuje z ofensywą produktową dla branży detalicznej. Comarch Retail Innovation Center, który swoją premierę miał w trakcie międzynarodowych targów informatycznych CeBIT 2010 w Hanowerze, zobaczyć będzie można podczas rozpoczynających się jutro Targów Wyposażenia i Usług dla Handlu RetailShow.

Technologie przyszłości dostępne już dzisiaj

Rozwiązanie nowej generacji Comarch Retail Innovation Center (CRIC) to połączenie multimedialnej instalacji wykorzystującej Microsoft Surface, ekrany LCD i plazmowe oraz elementy inscenizacji powierzchni sklepu wraz z prezentacją rozwiązań Comarch ERP dla branży detalicznej, w tym systemów: Comarch ALTUM, Comarch Retail oraz Comarch iSklep24. Celem CRIC jest pokazanie praktycznego połączenia nowoczesnych technologii z systemami sprzedażowymi i wspierającymi zarządzanie w sieciach handlowych.

Microsoft Surface stanowi wirtualną ladę za pomocą której klient w intuicyjny sposób może dokonać zakupów mając do dyspozycji cały asortyment sklepu. Platforma wyposażona jest w 30-calowy ekran dotykowy, obsługujący 52 punkty dotykowe równocześnie, co umożliwia pracę kilku osobom w tym samym czasie.

– W Comarch Retail Innovation Center zastosowaliśmy najnowszej generacji sprzęt i oprogramowanie IT, dzięki czemu proces zakupów zyskał całkowicie nową jakość. Każdy z uczestników targów będzie miał okazję sprawdzić działanie oferowanych przez nas rozwiązań, ponieważ nasze stoisko ma charakter interaktywny – mówi Tomasz Swolkień, Konsultant Comarch Retail.

W czerwcu 2009 roku odbyła się premiera Comarch Retail, będącego odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku handlu detalicznego na nowatorskie rozwiązanie usprawniające procesy sprzedażowe, logistyczne, finansowe oraz obsługę klienta. Dzięki najnowszej technologii i takim wyróżnikom jak wielojęzyczność, elastyczność, oraz centralne zarządzanie siecią handlową, Comarch Retail stanowi doskonałe rozwiązanie dla firm, które potrzebują obsłużyć charakterystyczne dla branży detalicznej procesy biznesowe, a przy współpracy z systemem ERP Comarch ALTUM stanowi skuteczne wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji.

Odwiedzający targi RetailShow będą mieli okazję zapoznać się nie tylko ze zintegrowanymi rozwiązaniami Comarch ALTUM, Comarch Retail, Comarch iSklep24, Business Intelligence, ale również z iBard24 – systemem do backupu i archiwizacji danych online, oraz iReward24 Platforma Lojalnościowa – systemem przeznaczonym do działań marketingowych związanych z lojalnością w różnych branżach.

Targi RetailShow odbywają się w dniach 17-18 marca 2010 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI na ul. Prądzyńskiego 12/14. Stoisko Comarch: G01. Wstęp dla zwiedzających jest całkowicie bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem www.retailshow.pl.