Internet Media Services SA, lider w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży, został partnerem konferencji Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center. Podczas eventu skierowanego do przedstawicieli sieci sklepów detalicznych food oraz non food, IMS zaprezentuje możliwości wpływania na decyzje zakupowe klienta poprzez wykorzystanie odpowiednio dobranych bodźców.

W dniu 22 września 2010 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się event Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center. To pierwsze w Polsce interaktywne i multimedialne spotkanie dla przedstawicieli sieci sprzedaży detalicznej, podczas którego zaprezentowane zostaną rozwiązania powstałe w oparciu o aktualne trendy i dostępne na rynku najnowsze technologie IT.

W prezentacji „IMS – Nowe Media w dobrym klimacie” – partner wydarzenia i ekspert w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży – przedstawi możliwości wykorzystania technik umożliwiających kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Wojciech Grendziński, członek Zarządu Internet Media Services SA, prelegent konferencji za motto IMS przyjmuje cytat Copenhagen Institute for Futures Studies: Przyjemność robienia zakupów już nie wystarcza. Klienci oczekują szczególnej uwagi. Pragną gestów przyjaźni, zabawiania anegdotkami, relaksu, posmakowania różnych stylów życia i postaw. Konsumenci kupują emocje.

Zastosowanie marketingu sensorycznego ma za zadanie budowanie pozytywnego odbioru sklepu przez klienta. Ma to bezpośredni wpływ na wydłużenie czasu jego przebywania w miejscu sprzedaży, co z kolei wiąże się z ilością dokonanych przez niego zakupów. Dzięki przygotowaniu usług audio- i aromamarketingu specjalnie na potrzeby klienta końcowego, będzie on utożsamiał się z marką, a co za tym idzie – częściej do niej wracał.

Internet Media Services SA od dziesięciu lat zajmuje się marketingiem sensorycznym w miejscu sprzedaży. Ponad 3 tysiące punktów handlowo-usługowych korzysta z usług świadczonych przez IMS. Tworząc program muzyczny oraz dobierając kompozycję zapachową, specjaliści IMS wyodrębniają najbardziej charakterystyczne cechy danej marki. Formaty muzyczne przygotowane przez IMS można usłyszeć w Polsce i za granicą, 10 tys. metrów nad ziemią (PLL LOT) oraz 200 metrów pod jej powierzchnią (Kopalnia Soli w Wieliczce).

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, wymaga jedynie rejestracji poprzez stronę internetową organizatora. Liczba miejsc ograniczona. Więcej informacji na: www.SklepPrzyszlosci.Comarch.pl