Comarch po raz kolejny zbadał poziom satysfakcji przedsiębiorców korzystających z oprogramowania klasy ERP. Badania prowadzone były w okresie od lipca do sierpnia 2013 roku, na grupie użytkowników korzystających z różnych systemów do zarządzania dla firm, produkowanych przez krakowską spółkę IT.

Ponad 91 procent użytkowników systemów Comarch ERP pozytywnie oceniło posiadany program. 81 procent przedsiębiorstw pracujących na rozwiązaniach Comarch ERP poleciłoby swój system innym firmom, jest to najwyższa ocena w historii Badań Satysfakcji Klientów, organizowanych przez Comarch. Głównymi czynnikami, wskazywanymi przez klientów jako kluczowe dla osiągnięcia satysfakcji wynikającej z  pracy na systemach Comarch ERP, są zgodność programów z przepisami, łatwość ich obsługi oraz bogata funkcjonalność oferowana przez rozwiązania.

Firmy korzystające z systemów Comarch ERP w chmurze wysoko cenią sobie swobodę, jaką daje mobilność  programu oraz komfort gwarantowany przez zdalne dostosowanie oprogramowania do zmieniających się przepisów. Więcej interesujących informacji przedstawia infografika.

– Comarch ERP Optima osiągnęła historycznie dobre wyniki satysfakcji klientów korzystających z tego produktu. Tak wysokie rezultaty zawdzięczamy ciągłym usprawnieniom programu poprzez zwiększanie jego ergonomii, wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Istotnym elementem wpisującym się w sukces produktu jest nowoczesny interfejs oraz integracja z licznymi usługami z chmury internetowej Comarch oraz z aplikacjami mobilnymi. Od wielu lat tworzymy także wyspecjalizowaną Asystę dla klientów, która pozawala sprawnie wdrażać się użytkownikom w korzystanie z nowych funkcji – mówi Tomasz Homel, dyrektor Business Unit MSP i Internet Comarch, prezes zarządu iComarch24.

Kliknij w grafikę, aby powiększyć:

Badania Satysfakcji Klientów zostały przeprowadzone w okresie 16.07-30.08.2013 r. na reprezentatywnej grupie 1757 przedsiębiorstw używających systemów Comarch ERP.