A jaka jest Twoja firma? Ruszyła nowa kampania Comarch ERP
3 października 2011 roku wystartowała nowa kampania marketingowa krakowskiego producenta oprogramowania – firmy Comarch. Kampania obejmuje kompleksową ofertę systemów do zarządzania przedsiębiorstwem. Komunikacja oparta jest na przekazie, mówiącym że rozwiązania Comarch można kupić tradycyjnie, w wersji stacjonarnej, lub wynająć w coraz bardziej popularnym ostatnio modelu usługowym. |
Comarch jest jedynym producentem systemów wspierających zarządzanie firmą, którego oferta jest w pełni dostępna „w chmurze”. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem oprogramowania, głównie ze względu na brak konieczności inwestycji w licencje i sprzęt oraz przeniesienie odpowiedzialności za utrzymanie systemu na dostawcę. Krakowska spółka IT rozwija usługi wynajmu oprogramowania od 2000 roku. Comarch posiada więc ofertę dla każdego, poczynając od start-up’ów, poprzez mikro i małe firmy, aż po średnie i duże przedsiębiorstwa. Jesienna kampania ma charakter informacyjny i ma za zadanie pokazać bogactwo rozwiązań, które oferuje Comarch.
– Obecna sytuacja gospodarcza sprawia, że firmy ostrożnie podchodzą do inwestycji, a jednocześnie wielu przedsiębiorców chce wykorzystać dzisiejsze realia do wzmocnienia swojej pozycji rynkowej. Wynajem oprogramowania w formie usługi pozwala szybko uruchomić w przedsiębiorstwie nowoczesne narzędzia IT bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych. Oczywiście nie każda firma zdecyduje się na zakup oprogramowania w modelu SaaS, dlatego prezentujemy w kampanii również tradycyjny model, pokazując jednocześnie, że jesteśmy najbardziej innowacyjnym dostawcą systemów do zarządzania firmą. Najważniejsze, że decydując się na rozwiązanie Comarch, przedsiębiorca, w zależności od aktualnych potrzeb, może dokonać wyboru takiego modelu zakupu, który w pełni spełni jego oczekiwania – mówi Gabriela Nadczuk, kierownik marketingu Comarch ERP.
W ramach kampanii 8 listopada 2011 roku Comarch zaprasza przedsiębiorców na konferencję online, podczas której zaprezentowane zostanie porównanie obu modeli zakupu systemu ERP. Na e-konferencję można już dziś zarejestrować się przez formularz udostępniany z poziomu strony internetowej www.Comarch.pl/CoWolisz. Strona ta przygotowana została na potrzeby kampanii.
– Na stronie internetowej www.Comarch.pl/CoWolisz prezentujemy kompleksową ofertę Comarch przeznaczoną dla przedsiębiorców, zaczynając od firm jednoosobowych, aż po duże przedsiębiorstwa. Naszym zamiarem było pokazanie oferty Comarch w klarowny sposób, tak aby każdy przedsiębiorca mógł łatwo zdecydować, które rozwiązanie i w jakim modelu zakupowym najlepiej sprawdzi się w jego firmie. Materiał merytoryczny wzbogacają krótkie multimedialne filmy z prostym przekazem. Każdy odwiedzający stronę ma możliwość łatwego skontaktowania się z Comarch – może zadać pytanie lub umówić się na bezpłatną prezentację – mówi Edyta Kozek, Business Development Manager Comarch ERP.
Kreację do kampanii przygotowała agencja SoInteractive, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC. Kampania toczyć się będzie w prasie ogólnopolskiej oraz w dziennikach regionalnych (z kreacjami wzbogaconymi o dane teleadresowe regionalnych partnerów Comarch), Internecie, oraz w pociągach PKP Intercity do początku grudnia 2011 roku.