Comarch promuje się nową kampanią
Można już oglądać w telewizji nowy spot reklamowy firmy Comarch – producenta i dostawcy nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Hasłem „Comarch ERP 4.0 - Wybierz Przyszłość” firma nawiązuje do rewolucji Przemysłu 4.0 - terminu powstałego w Niemczech (Industrie 4.0) i odnoszącego się do inteligentnego przedsiębiorstwa.
Krakowski producent pokazuje w spocie reklamowym, że znacznie szybciej i łatwiej można zarządzać firmą, korzystając z rozwiązań w chmurze lub z aplikacji mobilnych zintegrowanych z systemem ERP w centrali, przekonuje, że planowanie produkcji i procesów sprzedaży dzięki systemom ERP 4.0 są efektywniejsze. Rozwiązania Comarch ERP 4.0 bazują bowiem na założeniach czwartej rewolucji przemysłowej i oparte są m.in. na automatyzacji i samooptymalizacji, kompleksowości rozwiązań, mobilności oraz chmurze obliczeniowej, a także są zgodne z trendem Internetu Rzeczy.
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy nową trzydziestosekundową reklamę. Przekaz medialny kierujemy do osób decyzyjnych z firmy każdej wielkości i z każdej branży – decydując się na współpracę z nami, już od dziś mogą oni bowiem wykorzystywać w biznesie nowoczesne technologie, które w bardzo konkretny sposób zmieniają sposób pracy, realizację procesów obsługi klienta, produkcji i sprzedaży. W reklamie główną rolę odgrywają przedsiębiorcy. Pokazujemy również interfejsy naszych produktów oraz dostęp do nich z każdego rodzaju urządzeń
Widzowie będą mieli okazję oglądać kampanię przez 6 tygodni w TVN24, pakietach tematycznych TVN, TVP i Polsatu.
Film jest też dostępny na kanale Comarch ERP w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ScI50jY5muA
Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Dom Mediowy MEC. Producentem spotu reklamowego jest dom produkcyjny Propeller Film.