Comarch zaprezentuje na targach CeBIT kompleksowe portfolio rozwiązań IT dla MSP
Specjalnie na targi CeBIT 2011 zaprojektowana została nawa identyfikacja graficzna niemieckiej spółki Comarch AG. - Zmieniliśmy dotychczasową grafikę przedstawiającą dzieci posługujące się oprogramowaniem Comarch, na odmienny w swojej stylistyce projekt wizualny. Zachowane zostały jednak dotychczasowe kolory korporacyjne oraz logo – mówi Magdalena Duda, dyrektor marketingu w Comarch AG, niemieckiej spółce córce Comarch SA.
Projekt nowej identyfikacji wizualnej niemieckiej spółki Comarch AG można zobaczyć tutaj >>
W czasie trwania hanowerskich targów planowane są na stoisku Comarch krótkie dziesięciominutowe prezentacje ekspertów spółki dotyczące nowości produktowych. W czasie CeBIT odbędą się także premiery dwóch nowych filmów reklamujących rozwiązania Comarch: Comarch ALTUM oraz ECOD. Jako referencja Comarch pojawi się na targowym standzie - samochód Roadster Wiesmann M4 (jest to jeden ze znaczących klientów Comarch w Niemczech). |
Comarch ALTUM optymalizuje wielokanałową sprzedaż
Prezentacje związane z systemem ERP Comarch ALTUM na targach CeBIT 2011 będą się koncentrowały przede wszystkim na branżowych rozwiązaniach dla handlu detalicznego. Pozwalają one użytkownikom centralnie zarządzać wszystkimi kanałami dystrybucji, przy równoczesnej optymalizacji procesów wewnętrznych i relacji z dostawcami. Wielokanałowość oznacza, że wszystkie kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie sprzedaży – hurt, detal, e-commerce – mogą być zarządzane poprzez jeden zintegrowany system. Centralne zarządzanie liniami produktów, polityką cenową i kontraktami wpływa na wzrost efektywności procesów biznesowych. Wbudowane w system Comarch ALTUM rozwiązanie Business Intelligence dostarcza informacji ze wszystkich kanałów sprzedaży – raporty i analizy mogą być wykorzystywane do optymalizacji procesów w każdym z kanałów dystrybucji. Branżowość rozwiązania obejmuje także integrację z systemami POS, e-sklep, Amazon i eBay oraz z aplikacjami do sprzedaży mobilnej i internetowej obsługi transakcji ze stałymi kontrahentami poprzez dedykowaną platformę B2B.
INFOSTORE ECM: rozwiązanie zorientowane na procesy i niezależne od platformy
Wydana w 2010 roku wersja 10 systemu INFOSTORE ECM to rozwiązanie klasy Enterprise Content Management, współpracujące z najpopularniejszym na rynku platformami - IBM System i Microsoft Windows oraz Linux. Wydaną w tym roku wersję 10.1, zawierającą m. in. nowy moduł definiowania procesów, będzie można zobaczyć na targach CeBIT 2011. W nowej wersji systemu dostęp do zadań workflow możliwy jest z poziomu klienta desktopowego lub nowoczesnej aplikacji webowej. Wszystkie funkcje systemu można realizować z poziomu przeglądarki internetowej – od zaprojektowania i integracji procesów biznesowych, poprzez symulacje i testy, do administracji workflow oraz codziennych zadań użytkowników.
EDI w modelu usługowym
Rozpoczęcie wymiany dokumentów elektronicznych (np. zamówienia, faktury) nie musi się już wiązać z koniecznością ponoszenia wysokich kosztów początkowych oraz angażowania własnych zasobów. Comarch oferuje rozwiązanie do wymiany dokumentów elektronicznych (EDI) w modelu usługowym – Comarch ECOD. Skorzystanie tego rozwiązania umożliwia nie tylko szybki start projektu niezależnie od liczby partnerów biznesowych i systemów IT używanych przez nich, lecz także szybki zwrot z inwestycji (ROI). Dodatkowo Comarch ECOD nie tylko obniża koszty, ale także usprawnia procesy w firmie, dzięki bieżącemu raportowaniu, eliminacji błędów w dokumentach czy też archiwizacji elektronicznych faktur zgodnie z obowiązującym prawem.
Infrastruktura w modelu usługowym
Comarch jako dostawca usług IT przejmuje odpowiedzialność za cały proces obejmujący kompleksową usługę Data Center. Oprócz oferowania ERP i usług w zakresie EDI, Comarch oferuje usługi typu Cloud, w tym Infrastrukturę w modelu usługowym (Infrastructure as a Service). Usługa obejmuje praktycznie stały dostęp do zasobów sprzętowych (z szerokiego wyboru producentów) i wybór możliwości i warunków umowy, zaczynając od zaledwie jednego miesiąca. Rozwiązanie The Platform as a Service oferuje platformy komputerowe z wyborem systemu operacyjnego (Windows, Red Hat, Solaris itp.) i szeroki wybór baz danych (IBM DB2, Oracle, Microsoft SQL itp.). Całą administracją zajmuje się Comarch.
Semiramis App-Center
Semiramis App-Center oferuje nowe możliwości rozszerzenia istniejących instalacji systemu klasy - ERP Comarch Semiramis. Klienci mogą dowiedzieć się o nowych funkcjach, rozszerzeniach i frameworkach za pośrednictwem portalu internetowego, oraz rozpocząć proces wdrożenia tych rozwiązań. Portfolio produktów obejmuje rozwiązania począwszy od rozszerzeń funkcjonalnych (Add-ons), takich jak np. zarządzanie deklaracjami spożywczymi, poprzez funkcje integracyjne, umożliwiające współpracę z systemami CTI dedykowanymi dla call-center, aż do kompleksowych aplikacji, takich jak Zarządzanie umowami (Contract Management) czy Serwis (Service & Maintenance). Podczas tegorocznych targów CeBIT będzie także przedstawiona nowa funkcjonalność Semiramis - Partner Dashbord: informacje na temat klientów, dostawców i partnerów zarówno wewnętrznych i zewnętrznych będą mogły być przedstawione za pomocą nowych formularzy, które można w pełni dostosowywać do indywidualnych potrzeb. Zakres Informacji pochodzących z danych obiektów biznesowych, jak również dotyczący obszaru transakcyjnego, czy hurtowni danych będzie mógł być określany za pomocą funkcji filtrowania i zaawansowanych kryteriów wyboru. CeBIT 2011 będzie również okazją do zademonstrowania, w jaki sposób informacje z systemu mogą być wyświetlane na urządzeniach typu smartfon. Informacje te mogą być następnie aktualizowane za pośrednictwem wyświetlacza dotykowego, wykorzystywane do wykonania połączeń telefonicznych lub generowania wiadomości e-mail. W tej chwili rozwiązanie wspierane jest przez urządzenia iPhone oraz inne pracująca pod kontrolą systemu Android.