Notowany na warszawskim parkiecie Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny - Comarch.pl. Jest to kolejny etap w realizacji strategii komunikacji firmy w Internecie. Wykonanie portalu powierzono agencji interaktywnej SoInteractive, która należy do grupy kapitałowej giełdowego lidera rynku IT.

Comarch, od kilku miesięcy pracuje nad unowocześnieniem swojego wizerunku w sieci. Podjęte działania obejmują zmiany w identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także rewitalizację portali internetowych.

Nową odsłonę Comarch.pl wyróżnia elegancki design oraz przyjazna nawigacja. Interaktywne elementy graficzne wykonane za pomocą technologii PV3D czynią portal Comarch.pl nowoczesnym i przejrzystym, ułatwiając przy tym nawigację po serwisie.

Zdaniem dyrektora kreatywnego SoInteractive Grzegorza Gracza: Autorskie rozwiązania CMS – systemu zarządzania treścią – pozwoliły nie tylko na zbudowanie szerokiej i nowoczesnej platformy komunikacyjnej, ale także stworzyły zupełnie nowe możliwości wspierania działań związanych z pozycjonowaniem portalu. 

W nowym layoucie, obok wersji polskiej, działają również portale skierowane na rynek amerykański www.comarch.com, niemiecki www.comarch.de oraz dla krajów Unii Europejskiej.

Agencja SoInteractive opracuje dla Comarch dodatkowe cztery wersje językowe portalu: francuską, rosyjską, hiszpańską i ukraińską oraz  nowe Internetowe Centrum Medialne.