W dzisiejszych realiach gospodarczych zasadnicze pytanie, na jakie musi odpowiedzieć każdy przedsiębiorca, nie brzmi „Czy kupić system wspierający zarządzanie?” tylko ”Jaki system kupić i w jakim modelu z niego korzystać?”. 8 listopada 2011 roku o godzinie 11:00 podczas szkolenia online eksperci firmy Comarch i zaproszeni przez nią prelegenci pomogą przedsiębiorcom rozstrzygnąć ten dylemat.

W ostatnich miesiącach wiele mówi się o wynajmie oprogramowania, chmurze obliczeniowej, cloud computing, modelu SaaS. Choć pojęcia te są obecne w mediach zajmujących się obszarem oprogramowania wspierającego zarządzanie firmami, przedsiębiorcom często kojarzą się one ze skomplikowanymi terminami informatycznymi. Tymczasem wynajem systemu IT opiera się na prostych, naturalnych zasadach – klient płaci nie za system, ale za możliwość korzystania z niego.

– Prelegenci podczas szkolenia internetowego skupią się na biznesowym porównaniu zakupu i wynajmu oprogramowania, bez używania skomplikowanych, technicznych pojęć. Dzięki temu przedsiębiorca, poświęcając mniej niż godzinę czasu na obejrzenie internetowego wystąpienia, będzie w stanie samodzielnie ocenić, który model jest dla niego najkorzystniejszy – mówi Edyta Kozek, Business Development Manager ERP, koordynująca organizację e-szkolenia.

W internetowym spotkaniu, będącym częścią szerokiej kampanii informacyjnej pod hasłem „A jaka jest Twoja firma?”, wezmą udział: specjalista Comarch, klienci wynajmujący narzędzia informatyczne od Comarch oraz niezależny ekspert. Podczas ekspresowego, 45-minutowego szkolenia uczestnicy poznają więc trzy punkty widzenia tych, którzy na co dzień korzystają z różnych modeli dostarczenia oprogramowania. Rejestracja możliwa jest z poziomu strony internetowej www.Comarch.pl/CoWolisz