AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie.

AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie. Sprawdź

Sprawdź

7 maja emisją reklam w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” rozpoczęła się największa tegoroczna kampania reklamowa Comarch – wiodącego na polskim rynku producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw. Komunikacja kampanii opiera się na wprowadzonej właśnie, unikatowej na polskim rynku, metodyce sprzedaży oprogramowania dla firm w oparciu o analizę zwrotu z inwestycji. Na potrzeby kampanii powstało również wydanie specjalne firmowego magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”, które dystrybuowane będzie m.in. na pokładach samolotów krajowych rejsów PLL LOT.

– Comarch jako jedyny dostawca ERP na rynku polskim daje klientowi możliwość podjęcia decyzji o wdrożeniu oprogramowania na podstawie analizy ROI (Return of Investment). Wprowadziliśmy tym samym nową jakość do sprzedaży systemów klasy ERP, co dało nam bardzo mocny wyróżnik na tle konkurencji, i jednocześnie zyskaliśmy doskonałą podstawę do szerokiego zaistnienia w mediach – mówi Gabriela Nadczuk, kierownik marketingu Sektora ERP krakowskiej spółki IT.

Oprócz wykorzystania standardowych, budujących szeroki zasięg i sprawdzonych we wcześniejszych kampaniach kanałów, takich jak dzienniki biznesowe i bazy e-mailingowe sprofilowane pod kątem grupy docelowej, Comarch postawił na formaty umożliwiające przekazanie sporej ilości informacji edukacyjnych dla osób zarządzających z sektora MSP.

W miesięczniku „Forbes” ukaże się pięciostronicowy artykuł na temat nowej metodyki sprzedaży, a korzyści z wdrożenia Comarch ERP poparte zostaną wywiadem z klientem.

– Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy również wydanie specjalne magazynu o charakterze B2B „Nowoczesne Zarządzanie”, w którym zaproszeni przez nas eksperci dzielą się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem biznesowym – mówi Łukasz Majewski, redaktor naczelny magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”. – Głównym artykułem 17stego numeru czasopisma wydawanego od 2003 roku jest tekst dyrektora konsultingu Comarch ERP mówiący o tym, iż przy wyborze oprogramowania „Liczą się fakty, nie złudzenia”, więc warto oprzeć się na konkretnych liczbach, które pozwolą ocenić realizację celów wdrożenia w konkretnym czasie. Dodatkowo, w tym numerze poruszone zostały także inne tematy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem – dodaje Łukasz Majewski.

Magazyn Nowoczesne Zarządzanie w nakładzie 22 500 sztuk dystrybuowany będzie przez miesiąc na pokładach coraz popularniejszych biznesowo krajowych rejsów PLL LOT (szacowana ilość pasażerów w tym okresie to 68 tys.) oraz zainsertowany zostanie do mazowieckiego wydania „Pulsu Biznesu”.

Doboru i zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC, kreację opracowała agencja SoInteractive. Kampania trwać będzie do końca czerwca.

Wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się więcej o kampanii i nowej metodzie sprzedaży, zapraszamy na stronę www.Comarch.pl/CzarnonaBialym

Kreacja kampani: