Ukazał się kolejny numer bezpłatnego magazynu B2B wydawanego przez Comarch – „Nowoczesne Zarządzanie”. Na sześćdziesięciu stronach wydawnictwa najlepsi konsultanci Sektora ERP firmy Comarch oraz zaproszeni eksperci prezentują trendy w biznesie, obok których w 2014 roku żaden przedsiębiorca nie może przejść obojętnie.

Nad głowami drony, na nosie okulary rozszerzonej rzeczywistości, na ciele i w elementach ubrania wearable technologies, w domach, a nawet szpitalach trójwymiarowe drukarki, no i obecne już wszędzie w zalanym informacjami świecie Internet of Everythings – Big Data oraz cloud computing... Co jeszcze nas czeka w 2014 roku? Odpowiedzi na pytanie, co mogą nam przynieść najbliższe miesiące, szukajcie w najnowszym numerze „Nowoczesnego Zarządzania” – mówi Łukasz Majewski, redaktor naczelny magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”.

Najnowszy numer magazynu można przeczytać oraz pobrać w postaci pliku PDF z poziomu strony internetowej www.NZ.Comarch.pl.

– „Content is king, but distribution is queen” głosi branżowe hasło. W dobie ciągłego głodu informacji przedsiębiorcy szukają praktycznych podpowiedzi, jak uwalniać możliwości swoich firm. Równie ważna jak treść staje się forma podania. Dlatego zostawiamy naszym czytelnikom pełną swobodę – mogą skorzystać z magazynu w wersji drukowanej, elektronicznej, a także mobilnej – mówi Magdalena Grochala, redaktor magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”.

„Nowoczesne Zarządzanie” dostarcza przedsiębiorcom praktycznych informacji i wskazówek, które pozwalają usprawnić każdy biznes. Głównym celem wydawnictwa jest dzielenie się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem biznesowym. Artykuły skupiają się na takich zagadnieniach, jak zarządzanie firmą, nowoczesne technologie, finansowanie, e-commerce, przedsiębiorczość oraz komunikacja.

Magazyn trafia do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw. W przeprowadzonych w ubiegłym roku badaniach czytelnicy bardzo pozytywnie ocenili zarówno tematykę, jak i treści „Nowoczesnego Zarządzania”. 100 proc. czytelników zadeklarowało zadowolenie z czasopisma, a 97 proc. gotowość zarekomendowania go innym osobom. Respondenci czytający magazyn wysoko ocenili przydatność wszystkich rubryk czasopisma (średnia ocena na poziomie 2,4 w trzystopniowej skali).