Nowości funkcjonalne wersji 17.0 programu Comarch OPT!MA są odpowiedzią na potrzeby zarówno obecnych Użytkowników, jak i Klientów poszukujących sprawdzonego programu do obsługi firmy.

Wprowadzone w tej wersji zmiany objęły m.in. moduły sprzedażowe, księgowe oraz płacowe, a także moduły wspomagające pracę kadry zarządzającej. Wśród nowości funkcjonalnych znajduje się przede wszystkim możliwość pracy sprzedawców na urządzeniach mobilnych, dzięki integracji z aplikacją Comarch Mobile, wprowadzenie nowego zestawienia - raport braków – umożliwiającego sprawną kontrolę sprzedaży, czy też w module szybkiej sprzedaży detalicznej – Detal możliwość szybkiego przelogowania kasjera oraz przekazania paragonu innemu operatorowi – funkcjonalność szczególnie ważne w punktach gastronomicznych.

Moduł kadrowo-płacowy zyskał m. in. możliwość stosowania tzw. urlopu „na godziny”, czyli rejestracji nieobecności (urlopu) pracownika na część dnia. Natomiast kadra zarządzająca zyskała nowe analizy w module Pulpit Menadżera umożliwiające zdalną kontrolę wielkości przychodów i kosztów w czasie, zobowiązania wobec biura rachunkowego oraz inne, ułatwiające kontrolę sytuacji finansowej firmy poprzez Internet.

"Najnowsza 17 wersja programu Comarch OPT!MA została wzbogacona o nowości przede wszystkim w obszarze szybkiej obsługi sprzedaży - poprzez moduł Detal, w obszarze zarządzania firmą - moduł Pulpit Menadżera, a także w kierunku usprawnienia pracy biur rachunkowych - moduł Biuro Rachunkowe. Oprócz nowych funkcjonalności, jak zawsze na bieżąco śledząc zmiany w przepisach, wprowadzamy również modyfikacje wynikające z Ustawy o VAT oraz dotyczące składek ZUS.” - Lucyna Chwesiuk, Product Manager Comarch OPT!MA

Szczegółowy opis wszystkich nowości w wersji 17 programu Comarch OPT!MA znajduje się tutaj »