Wiele elementów, jeden decydujący – nowa kampania wizerunkowa Comarch
„Wiele elementów, jeden decydujący” – pod takim hasłem rozpoczęła się największa tegoroczna kampania wizerunkowa Comarch, wiodącego na polskim rynku producenta oprogramowania dla firm. Kampania obejmuje kompleksową ofertę systemów Comarch ERP. Komunikacja oparta jest na przekazie mówiącym, że jednym z decydujących czynników sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie oprogramowanie do zarządzania nim.
– W przekazie chcemy podkreślić rolę oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem, które dzisiaj jest równie istotne, jak umiejętności zarządcze, kompetencje kadrowe czy wysoka jakość oferowanych przez nie produktów czy usług. To właśnie dzięki analizie danych dostarczanych przez system informatyczny pracownicy mogą lepiej wykorzystywać swoje umiejętności, szybciej reagując na zmiany tak w obrębie firmy, jak i poza nią – mówi Anna Krupińska, specjalista ds. marketingu w Comarch.
– Dziś konkurencyjność firm w dużej mierze opiera się na szybkości działania, elastyczności czy automatyzacji, które z kolei może zapewnić tylko wykorzystanie technologii. Narzędzia informatyczne, jakimi są systemy klasy ERP, pozwalają przedsiębiorcom dostrzegać luki i szanse, dają możliwość lepszego wykorzystywania posiadanych zasobów, automatyzacji procesów i pracy, eliminacji błędów, zbierania wiedzy, analizowania i wyciągania wniosków. Stąd hasło tegorocznej kampanii: „Wiele elementów, jeden decydujący” – mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu, odpowiedzialny za marketing Sektora ERP firmy Comarch.
– Na rynku dostępnych jest kilkadziesiąt rozwiązań IT do zarządzania firmą. Zdajemy sobie sprawę, że jednym z wyróżników naszej oferty, obok kompleksowej obsługi procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, jest przyjazny dla użytkownika interfejs programów. Nasze aplikacje wyróżniają się na rynku atrakcyjnym interfejsem, co też podkreślamy w komunikacji kampanii – dodaje Anna Krupińska.
Kampania reklamowa prowadzona jest m.in. w formie billboardów sponsorskich emitowanych w TVP1, TVN24 oraz TVN CNBC, a także spotów emitowanych w Internecie. Ponadto, kampania realizowana jest w wydaniach mobilnych prasy biznesowej.
Kreację kampanii przygotowała agencja Sointeractive, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC Poland.