Wyniki sprzedaży Comarch CDN OPT!MA
Comarch odnotował znaczący wzrost sprzedaży programu przeznaczonego do obsługi mikro i małych firm – Comarch CDN OPT!MA. W pierwszych trzech kwartałach tego roku wzrost wyniósł 33% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2007. Jest to ściśle związane z pozyskaniem w tym roku już blisko 4 tysięcy nowych klientów.
Tak znakomity wynik to efekt intensywnych prac rozwojowych nad systemem. Celem jest jak najlepsze jego dostosowanie do potrzeb polskich przedsiębiorstw. W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadzono nowe moduły funkcjonalne, które przekształciły program finansowo-księgowy w prawdziwy system do zarządzania firmą. W ciągu najbliższych kilku lat Comarch nie zamierza zwalniać tempa. W planach jest szereg istotnych zmian podnoszących ergonomię oraz elastyczność aplikacji.
System Comarch CDN OPT!MA to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania niewielkim przedsiębiorstwem. Pozwala na obsługę praktycznie każdego rodzaju procesów biznesowych zachodzących w małych firmach począwszy od pozyskania klienta po wykonanie złożonych analiz.
Modułowa budowa systemu pozwala dobrać funkcjonalność do potrzeb i specyfiki praktycznie każdej firmy. W jego skład wchodzą moduły: Kasa/Bank, Faktury, Detal, Handel, CRM, Księga Podatkowa, Księga Handlowa, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Obieg Dokumentów, Analizy, Pulpit Menedżera.