Ukazał się kolejny numer bezpłatnego magazynu B2B wydawanego przez Comarch – „Nowoczesne Zarządzanie”. Na stu stronach wydawnictwa najlepsi konsultanci Sektora ERP firmy Comarch oraz zaproszeni eksperci prezentują zagadnienia związanie z głównymi tematami tego numeru, który poświęcony jest technikom i technologiom wspierającym walkę o klienta. Cookies, e-mailingi, spersonalizowane reklamy i oferty, odpowiedni dobór słów, zapachów, programów lojalnościowych, zadbanie o sprzedaż wielokanałową, e-sklepy, infolinie – bez tego dziś nie można funkcjonować w biznesie.

– O tym, że niełatwo być klientem w dzisiejszym świecie nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać. Badania jasno pokazują, że im więcej opcji do wyboru mamy, tym częściej nie wybieramy niczego. Sztuką w biznesie jest zatem nie rozdmuchanie oferty do granic możliwości, ale przekonanie klienta, że nasz produkt jest najlepszy. Jak to zrobić? Podpowiedzi szukajcie w najnowszym numerze „Nowoczesnego Zarządzania” – mówi Łukasz Majewski, redaktor naczelny magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”.

Najnowszy numer magazynu można przeczytać z poziomu strony internetowej www.NZ.Comarch.pl

Szczególnie polecamy:

  • artykuł Zachowania polskich konsumentów A.D. 2013, z którego dowiecie się Państwo, że śledzenie aktualnych trendów konsumenckich pozwala osiągnąć rynkowy sukces;
  • tekst Sztuka wyboru pokazujący metody odpowiedniego zaprezentowania oferty, które zachęcą klienta do zakupu;
  • materiał Nie denerwuj się, kochanie, który wskazuje, że na skuteczność sprzedaży wpływają nie tylko parametry oferty, ale także język użyty do opowiadania o niej;
  • artykuł o narzędziach BI w służbie budowania relacji z klientem i lepszego zrozumienia jego potrzeb;
  • tekst Bez mobile ani rusz pokazujący, że możliwość pracy w każdym miejscu i czasie przynosi zyski;
  • materiał Wiele elementów, jeden decydujący, który udowadnia, że dzięki systemowi klasy ERP można szybko zmienić kurs firmy z przetrwania na rozwój;
  • poradnik radzenia sobie z Technostresem – znakiem naszych czasów;
  • prezentacje Aplikacji przyszłości.

„Nowoczesne Zarządzanie” dwa razy w roku dostarcza przedsiębiorcom praktycznych informacji i wskazówek, które pozwalają usprawnić każdy biznes. Głównym celem wydawnictwa jest dzielenie się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem biznesowym. Artykuły skupiają się na takich zagadnieniach, jak zarządzanie firmą, nowoczesne technologie, finansowanie, e-commerce, przedsiębiorczość oraz komunikacja.