Zdobądź klienta z najnowszym numerem bezpłatnego magazynu B2B – „Nowoczesne Zarządzanie”
– O tym, że niełatwo być klientem w dzisiejszym świecie nie trzeba nikogo specjalnie przekonywać. Badania jasno pokazują, że im więcej opcji do wyboru mamy, tym częściej nie wybieramy niczego. Sztuką w biznesie jest zatem nie rozdmuchanie oferty do granic możliwości, ale przekonanie klienta, że nasz produkt jest najlepszy. Jak to zrobić? Podpowiedzi szukajcie w najnowszym numerze „Nowoczesnego Zarządzania” – mówi Łukasz Majewski, redaktor naczelny magazynu „Nowoczesne Zarządzanie”.
Najnowszy numer magazynu można przeczytać z poziomu strony internetowej www.NZ.Comarch.pl
Szczególnie polecamy:
- artykuł Zachowania polskich konsumentów A.D. 2013, z którego dowiecie się Państwo, że śledzenie aktualnych trendów konsumenckich pozwala osiągnąć rynkowy sukces;
- tekst Sztuka wyboru pokazujący metody odpowiedniego zaprezentowania oferty, które zachęcą klienta do zakupu;
- materiał Nie denerwuj się, kochanie, który wskazuje, że na skuteczność sprzedaży wpływają nie tylko parametry oferty, ale także język użyty do opowiadania o niej;
- artykuł o narzędziach BI w służbie budowania relacji z klientem i lepszego zrozumienia jego potrzeb;
- tekst Bez mobile ani rusz pokazujący, że możliwość pracy w każdym miejscu i czasie przynosi zyski;
- materiał Wiele elementów, jeden decydujący, który udowadnia, że dzięki systemowi klasy ERP można szybko zmienić kurs firmy z przetrwania na rozwój;
- poradnik radzenia sobie z Technostresem – znakiem naszych czasów;
- prezentacje Aplikacji przyszłości.
„Nowoczesne Zarządzanie” dwa razy w roku dostarcza przedsiębiorcom praktycznych informacji i wskazówek, które pozwalają usprawnić każdy biznes. Głównym celem wydawnictwa jest dzielenie się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem biznesowym. Artykuły skupiają się na takich zagadnieniach, jak zarządzanie firmą, nowoczesne technologie, finansowanie, e-commerce, przedsiębiorczość oraz komunikacja.