Brodr. Jorgensen, właściciel m.in. takich kosmetycznych marek jak JELP, GOSH Cosmetics, LUMENE, ACE of FACE, oraz multisportowej marki odzieżowej KAPPA, wdraża inteligentną platformę klasy ERP – Comarch ALTUM. Implementację systemu, która potrwa do kwietnia 2012 roku, prowadzi Partner Comarch – firma ADVANTEC z Zielonej Góry.

Intensywny rozwój firmy Brodr. Jorgensen oraz chęć podniesienia jej konkurencyjności skłoniły Zarząd przedsiębiorstwa do poszukiwań odpowiedniego zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania prowadzonym biznesem, podporządkowanego specyficznym wymogom branż, w których działa spółka.

O wyborze rozwiązania Comarch ALTUM zdecydowały jego nowoczesna architektura, możliwość dostosowania do potrzeb rynku duńskiego i międzynarodowego, zaawansowane możliwości modułu Business Intelligence oraz bardzo elastyczne Workflow, które na etapie wdrożenia, jak i eksploatacji systemu pozwoli na szybkie i efektywne dostosowywanie się firmy do nowych potrzeb i zmian.

Od nowego systemu informatycznego Brodr. Jorgensen oczekuje automatyzacji procesów biznesowych polegających na szybkiej elektronicznej wymianie danych między odbiorcami w Europie i Estonii a dostawcami towarów. Dla firmy równie ważne jest także wsparcie procesu raportowania zamówień i sprzedaży dzięki wielowymiarowemu narzędziu analitycznemu klasy Business Intelligence oraz wsparcie dla sprzedaży w zakresie kanału B2B (zamówienia poprzez Internet).

Wybór systemu Comarch ALTUM pozwoli także na automatyzacje: zamówień zakupu, procesu zamówień u dostawcy, procesu fakturowania i rozliczeń w zakresie prowadzonej działalności handlowej oraz automatyzację rozliczeń z bankowością.

Wdrożone zostaną następujące moduły platformy Comarch ALTUM: Sprzedaż, Business Intelligence, Finanse i Księgowość oraz Workflow.

– Dzięki możliwością, jakie daje nam najnowsza platforma klasy ERP – Comarch ALTUM, bardzo elastycznie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby rynków do tej pory nam niedostępnych – dostarczając system spełniający oczekiwania nawet bardzo wymagającego klienta – podkreśla Michał Maliszewski, prezes Zarządu ADVANTEC Sp. z o.o.

Historia Brodr. Jorgensen Group rozpoczęła się w Danii pod koniec XIX wieku. W portfolio spółki znajdują się następujące marki: JELP – specjalistyczne, hipoalergiczne proszki do prania i płyny do płukania; GOSH Cosmetics – kosmetyki kolorowe, akcesoria, zapachy, pielęgnacja włosów, pielęgnacja twarzy oraz ciała; LUMENE – naturalne kosmetyki; ACE of FACE – kosmetyki do makijażu oczu; KAPPA – multisportowa marka odzieżowa; MONTAGNE JEUNESSE – kosmetyki do pielęgnacji twarzy; GEOMAR – kosmetyki do pielęgnacji ciała i urody, stworzone na podstawie oligoelementów pochodzących z Morza Martwego.

ADVANTEC z siedzibą w Zielonej Górze kompleksowo wdraża systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem oraz na każdym etapie współpracy zapewnia bezpośrednie wsparcie swoim klientom. Spółka jest integratorem systemów informatycznych klasy ERP firmy Comarch, a także producentem własnych branżowych rozwiązań informatycznych. ADVANTEC prowadzi projekty wdrożeniowe w Polsce oraz za granicą.