\"TOŁPA – filozofia zdrowej pielęgnacji\" napędzana przez Comarch CDN XL
Producent kosmetyków firma Torf Corporation zakończyła pierwszy etap wdrożenia systemu Comarch CDN XL. Implementację przeprowadził Złoty Partner Comarch - firma Infortes z Wrocławia. Nowoczesny system informatyczny wspiera sprzedaż i marketing, logistkę, a także księgowość i finanse oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Torf Corporation z Kątów Wrocławskich jest producentem innowacyjnych kosmetyków znanych pod marką TOŁPA. Dzięki wysokim standardom jakości, bogatemu doświadczeniu badawczo-rozwojowemu oraz nowoczesnej technologii Torf Corporation dostarcza klientom bezpieczne, zdrowe i skuteczne produkty. Oferta przedsiębiorstwa kierowana jest zarówno do klientów detalicznych, jak i do ośrodków SPA oraz gabinetów kosmetycznych.
Przed wdrożeniem systemu Comarch CDN XL firma korzystała z programów pochodzących od kilku różnych dostawców. Brak odpowiedniej bazy danych był istotną barierą w rozwoju przedsiębiorstwa, zarówno jeżeli chodzi o nowe produkty, jak i rynki zbytu oraz kanały dystrybucji. Szczególnie trudne było sprostanie oczekiwaniom dużych sieci handlowych, z którymi współpracuje Torf Corporation. Dla firmy, stawiającej sobie za jeden z priorytetów najwyższy poziom obsługi klienta oraz zadowolenie partnerów biznesowych, istotne stało się posiadanie nowoczesnego systemu klasy ERP.
"Wybraliśmy system Comarch ze względu na to, że potrzebowaliśmy kompletnego rozwiązania, które zapewni nam stabilną obsługę informatyczną dzisiaj i w przyszłości. Firma Infortes - Partner Comarch świadczy nam profesjonalne usługi na każdym etapie projektu i zapewnia elastyczne podejście oraz zrozumienie naszych potrzeb. Jesteśmy po pierwszym etapie wdrożenia i już w tej chwili wiemy, że dzięki uruchomieniu CDN XL zrobiliśmy duży krok do przodu w zarządzaniu naszą firmą" - mówi dr Ryszard Gumiński, dyrektor zarządzający Torf Corporation.
Comarch CDN XL jest obecnie głównym systemem informacyjnym Torf Corporation. Do najistotniejszych korzyści z wdrożenia można zaliczyć: podniesienie poziomu obsługi klientów, obniżenie pracochłonności obsługi zamówień, podniesienie rentowności sprzedaży, redukcję kosztów ewidencji i przetwarzania informacji w dziale księgowym. Obecnie trwa wdrożenie modułu wspierającego kompleksowo zarządzanie produkcją. System będzie optymalizował zarządzanie zasobami produkcyjnymi firmy, a także szczegółowo ewidencjonował informacje o zdarzeniach zachodzących na produkcji.