Zarządzanie zakupami w zmiennych warunkach rynkowych – bezpłatny webinar
Zakłócenia w łańcuchach dostaw to wyzwanie z którym muszą się mierzyć firmy z wielu branż m.in. budowlanej, produkcyjnej czy też handlowej. Takie opóźnienia oznaczają przestoje w realizacji zamówień a w dłuższej perspektywie przesunięcia w harmonogramach pracy. Są jednak rozwiązania, które pomagają w zachowaniu ciągłości dostaw i zakupów w zmiennych warunkach rynkowych. Należą do nich systemy informatyczne klasy ERP wyposażone w funkcjonalności do planowania zapotrzebowania, kontroli stanów magazynowych, planowania produkcji w toku czy też analizy danych firmowych.
Ich obsługa i zastosowanie a przede wszystkim korzyści wynikające z cyfryzacji będą tematem bezpłatnego webinaru „Zarządzanie zakupami w zmiennych warunkach rynkowych”, który odbędzie się 24 listopada (czwartek) w formule online. Organizatorem webinaru jest firma informatyczna Comarch. Prezentacje poprowadzi Piotr Kurowski, product manger systemu Comarch WMS. Aby wziąć w webinarze, wystarczy zarejestrować się na stronie.
Szkolenie to zestaw informacji na temat zastosowania systemów informatycznych do analizy potrzeb zakupowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych oraz handlowych, kontroli realizacji dostaw i terminowości kontraktów a także analizy danych w efektywnym zarządzaniu zakupami. Podczas webinaru zostanie zaprezentowane, jak digitalizacja procesów logistycznych, zakupowych i komunikacji z dostawcą przy użyciu systemów Comarch pomaga w zachowaniu ciągłości dostaw i zakupów w zmiennych warunkach rynkowych.
Pełna agenda webinaru oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie.