AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie.

AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie. Sprawdź

Sprawdź

Aplikacja mobilna dla handlowców

Comarch Mobile Zakupy – aplikacja dla handlowców i zakupowców

Negocjujesz warunki handlowe u swoich dostawców, np. podczas targów branżowych? 

Koncentrujesz się na ofertach i zamówieniach zakupu? 

Comarch Mobile Zakupy to aplikacja zakupowa dla przedstawicieli handlowych, zakupowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.

Przekonaj się, jak aplikacja mobilna na telefonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych różnych sklepów.

Comarch Mobile Zakupy współpracuje bezpośrednio z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Aplikacja dostępna jest w języku polskim, angielskim, a także niemieckim i francuskim.

aplikacja zakupowa

Poznaj korzyści

Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:

  • bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
  • ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji zamówień zakupu oraz realizacji wizyt u dostawców,
  • elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.

Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie. W ramach aplikacji można także wygenerować dokument Zamówienia i Ofert Zakupu poprzez wybranie danego dostawcy i określenie towarów/materiałów, które chcemy zamówić. Towary wybiera się z różnych list w dostępnej bazie towarów, a to ułatwia zarządzanie zakupami, planowanie ich i wybór odpowiednich produktów.

aplikacja mobilna dla handlowców - obsługa na smartfonie

Zaplanuj wizytę zakupową dostosowaną do Twoich potrzeb

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt zakupowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to być jeszcze lepiej dostosowana do Twoich potrzeb. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.: 

  • dodanie dokumentu z możliwością określenia na wzorcu towarów proponowanych oraz wymaganych,
  • przeprowadzenie ankiety,
  • wykonanie zdjęcia (merchandising),
  • sporządzenie raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie,
  • wydawanie materiałów promocyjnych/marketingowych,
  • sporządzenie notatki ze spotkania.

Działania CRM

Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:

  • planowanie oraz realizację wizyt handlowych z użyciem dowolnie zdefiniowanych i nazwanych wzorców wizyt,
  • rejestrację spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z dostawcą,
  • wykorzystanie zdefiniowanych wzorców z systemu ERP czyli schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta, składających się z różnych elementów, w celu zwiększenia skuteczności kontaktów oraz dopasowania wizyt do różnych branż,
  • łatwe kopiowanie wizyt czy tygodniowych planów spotkań,
  • planowanie wizyt z dostawcą na podstawie zdefiniowanej w systemie częstotliwości kontaktów,
  • realizację działań zaplanowanych oraz zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie.
  • możliwość odrzucenia, przełożenia oraz wstrzymania wizyty,
  • prezentację materiałów, katalogów produktów załączonych do wizyty,
  • weryfikację skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów.

Monitorowanie

Pracownicy przebywający w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do dostawców,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie dokumentu, wykonanie zdjęcia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów pracowników mobilnych wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich pracę z wykorzystaniem Comarch Mobile Zarządzanie.

aplikacja mobilna dla handlowców - monitorowanie

Wypróbuj aplikację Comarch Mobile Zakupy

Aby korzystać z aplikacji wymagane jest posiadanie systemu ERP. Jedna licencja aplikacji to dostęp dla jednego użytkownika do aplikacji na urządzeniu mobilnym. Jeśli jesteś zainteresowany aplikacją wejdź na https://www.comarch.pl/erp/aplikacje-mobilne/, poznaj szczegóły i inne aplikacje mobilne od Comarch.

Zainteresowany zakupem produktów?

Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema kanałami sprzedaży:

Partnerzy Comarch

Sklep internetowy

Chmura Comarch

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe.
My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie