ChatERP – Asystent AI w systemach Comarch ERP

Wbudowany w rozwiązania Enterprise Solutions, ChatERP, umożliwia swobodną komunikację z systemem przy użyciu codziennego, zwykłego języka, co sprawia, że oprogramowanie Comarch ERP jest jeszcze bardziej dostępne i przyjazne użytkownikom.

Nowy wymiar interakcji między użytkownikiem a systemem

Comarch ChatERP to innowacyjne rozwiązanie bazujące na mechanizmach sztucznej inteligencji, którego celem na przyszłość jest nie tyle usprawnienie pracy użytkowników systemów ERP a wzniesienie jej na zupełnie nowy poziom.

Dzięki interaktywnemu interfejsowi w formie czatu, użytkownicy mogą komunikować się z systemem w sposób naturalny, podobny do zwyczajnej rozmowy z drugą osobą. 

Odpowiadając na zadane pytania, Comarch ChatERP może dostarczać informacje o różnego rodzaju danych zgromadzonych w systemie, samodzielnie je analizować i wyciągać wnioski, podpowiadać funkcje oprogramowania, czy nawet wykonywać różnorodne zadania na żądanie użytkownika. 

Inteligentny asystent to uniwersalne narzędzie wspomagające codzienną pracę firm bez względu na rodzaj prowadzonej działalności.

Narzędzie, udostępnione na ten moment w wersji BETA, docelowo zostanie zintegrowane z wersjami stacjonarnymi i chmurowymi wszystkich programów Comarch ERP.

Zobacz wideo

Odkryj potencjał Comarch ChatERP

Korzyści:

Bezpieczeństwo

O bezpieczeństwo rozwiązań dbamy już na poziomie ich wytwarzania, wdrażając w Comarch model SSDLC (ang. Secure Software Development Lifecycle). Dzięki temu kontrolujemy je na każdym etapie wytwarzania oprogramowania, od pierwszych faz planowania przez cały proces produkcji zwiększając efektywność przy niższych kosztach wynikających z wcześniej wykrytych błędów. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo jest więc współdzielona przez wszystkich uczestników projektu.

Nasze produkty są regularnie audytowane i przechodzą szereg testów penetracyjnych wykonywanych przez wykwalifikowanych specjalistów. Dbając o bezpieczeństwo identyfikujemy i eliminujemy podatności, które są krytyczne z punktu widzenia biznesu, aplikacji i użytkownika.

Informacje zawarte w zadawanych pytaniach i udzielonych odpowiedziach są przesyłane do Comarch lub podwykonawców technologicznych. Aby ograniczyć ryzyko nadmiernego przetwarzania informacji:

  • użytkownik korzystający z usługi zobowiązuje się do nieprzekazywania w zadawanych pytaniach danych osobowych, wrażliwych i innych stanowiących tajemnicę firmy.

Sprawdź ChatERP w Comarch ERP Optima

Wersja demo Comarch ERP Optima oferuje, obok standardowych funkcjonalności, możliwość przetestowania naszego inteligentnego asystenta. 

Inteligentne systemy Comarch ERP

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza