System ERP to oprogramowanie, ktore integruje zasoby i procesy biznesowe w Twojej firmie. Comarch jest największym producentem systemów klasy ERP w Polsce. Są one nieprzerwanie rozwijane by nadążać za zmianami w prawie i rozwojem nowych technologii.
Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne.
Oprogramowanie do generowania sprawozdań i raportów finansowych oraz narzędzia klasy BI wspierając podejmowanie najważniejszych decyzji biznesowych.
Kompleksowy system rozwiązań IT dla innowacyjnej produkcji
Usługa OCR jest przeznaczona do rozpoznawania znaków i całych tekstów w pliku graficznym - PDF, JPG. Zadaniem Comarch OCR jest rozpoznanie danych (np. kontrahentów, kwoty netto / brutto, VAT oraz numery faktur) przy użyciu tej technologii z zeskanowanych faktur, a następnie przeniesienie rozpoznanych danych do oprogramowania księgowego np. do rejestrów VAT.
Poznaj rozwiązania, które rozwiną Twoją sprzedaż internetową:
Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy.
To oprogramowanie zapewniające bezpieczeństwo Twoich danych. Zmniejsz ryzyko utraty lub kradzieży dzięki kopii zapasowej.
AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie.
AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie. Sprawdź
Sprawdź
Cyfryzacja spędza sen z powiek wielu właścicieli firm w Polsce. Sprawy nie ułatwia dynamicznie zmieniająca się sytuacja prawna, nowe regulacje i konieczność wdrażania konkretnych rozwiązań.
W każdej firmie, bez względu na jej profil działania, każdego dnia wprowadzane są ogromne ilości danych. Aby przynosiły wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa, istotne jest nie tylko samo ich pozyskanie, ale przede wszystkim efektywne przetworzenie.
Cyfryzacja i wdrażanie technologii od dawna przestały być biznesowym trendem zarezerwowanym wyłącznie dla największych organizacji.
Transformacja cyfrowa przestaje być dla firm wyborem, a staje się koniecznością. Konkurencja nie śpi, a rosnące oczekiwania klientów wzbudzają w przedsiębiorstwach potrzebę cyfryzacji procesów biznesowych.
Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością zarządzania finansami, co często wymaga kontrolowania wielu rachunków bankowych.
Poprzez doskonalenie strategii marketingowych sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami. Jednym z przykładów zastosowania sztucznej inteligencji w analizie klienta jest bez wątpienia zaawansowana segmentacja klientów.
Klient to sedno funkcjonowania firmy, jest on niewątpliwie kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Czy da się jednak zmierzyć albo wyliczyć w sposób precyzyjny wartość jaką przynosi firmie? Czy istnieje wskaźnik, który określa ile zysku może przynieść dany klient?
Firma TIOMAN korzysta z Comarch BI Point do analizowania rentowności i kosztów projektów. Dzięki tym analizom zdobywa dane zarządcze ułatwiające podejmowanie właściwych decyzji biznesowych, co przekłada się na wzrost efektywności.
W dobie postępującej cyfryzacji i coraz szybszego przepływu informacji kluczowe okazuje się racjonalne wykorzystanie danych. Analityka biznesowa na odpowiednim poziomie pozwala skutecznie wspierać istotne zmiany w organizacji i zwiększać wydajność ważnych procesów.
Sztuczna inteligencja to wszechstronne narzędzie, które coraz szerzej wspiera biznesy na wielu płaszczyznach: od analizy danych, przez automatyzację procesów, aż po wsparcie w podejmowaniu kluczowych decyzji.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.
Przejdź do formularza