Comarch e-Sklep wspiera markę Alarmysklep.pl
- Opublikowano
- 4 min czytania
Jakość, elastyczność, gotowość i doświadczenie – takie wartości od początku działalności przyświecają Alarmysklep.pl – marce firmy Interfach. Ten bezpośredni importer i certyfikowany dystrybutor urządzeń monitorujących, systemów alarmowych i innych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży security prowadzi sprzedaż online dzięki Comarch e-Sklep w wersji B2B.
Czym zajmuje się marka Alarmysklep.pl?
Jest dystrybutorem największych marek w Polsce i na świecie, m.in. Satel, Hikvision, Roger, Polon Alfa, Optex, Alarmtech, Paradox. Realizuje zamówienia sprzedaży bezpośredniej, jaki i dobiera i aranżuje duże systemy zabezpieczeń pod indywidualne projekty integratorskie. Działa stacjonarnie przez dystrybucję w Radomiu, gdzie ich magazyn jest zaopatrzony w kilka tysięcy urządzeń dostępnych od ręki. Jednak część sprzedaży B2B prowadzona jest za pomocą platformy e-commerce. W sprzedaży tym kanałem pomaga Comarch e-Sklep w wersji B2B – intuicyjne narzędzie do prowadzenia skutecznej sprzedaży internetowej.
- Uważamy, że największą jego zaletą jest łatwa integracja z systemem ERP i szybkość synchronizacji danych między tymi platformami. Produkty, które wprowadzamy wraz z opisami, zdjęciami i ustawieniami w jednym miejscu w systemie ERP, możemy potem udostępnić w kilku sklepach. Mamy też możliwość zarządzania kontami kontrahentów, przy czym każdy z kontrahentów może mieć przypisanych kilku pracowników – mówi Iwona Pawelec, specjalista ds. marketingu z Alarmysklep.pl.
Dzięki takim ułatwieniom firma może skupić się na rozwoju, podnoszeniu własnych kompetencji i udzielaniu wsparcia klientom.
Wsparcie w sprzedaży online dzięki Comarch e-Sklep
A Comarch e-Sklep ułatwia szybką obsługę Klientów i realizację zamówień, pozwala także na dostęp do oferty 24h na dobę – Klient może zobaczyć swoją historię zamówień, pobrać dokumenty sprzedaży, czy zapoznać z aktualnymi promocjami. Alarmysklep.pl docenia, że e-Sklep ma duże możliwości konfiguracyjne, jak płatności, dostawy, zmiany wyglądu sklepu oraz e-maili obsługujących sprzedaż, ustawienia kodów rabatowych, czy prosty program lojalnościowy.
Warto też wspomnieć, że w celu lepszej ekspozycji sklepu został on dobrze zoptymalizowany dla Google. Interfejs zaprojektowano zgodnie z dobrymi praktykami projektowania pod pozycjonowanie (SEO), a każda podstrona posiada pola takie, jak: title, meta description, keywords, które można uzupełniać.
- Panel e-Sklepu Comarch oprócz ustawień związanych bezpośrednio ze sklepem internetowym i jego obsługą, ma dodatkowo możliwość samodzielnego projektowania i wysyłania newsletterów lub integracji z FreshMailem, czy SalesManago. Sami korzystamy z funkcjonalności integracji z Allegro, ale są też inne integracje z najpopularniejszymi porównywarkami i platformami sprzedażowymi, jak eBay, Ceneo, Skąpiec, czy innymi platformami, jak Paczkomaty InPost – podkreśla Iwona Pawelec, specjalista ds. marketingu z Alarmysklep.pl.
Firma docenia także, że Comarch oferuje support w postaci Systemu Obsługi Zgłoszeń, który wspiera klientów przy usuwaniu problemów, ale także zbiera pomysły i tworzy plany rozwojowe na przyszłość.
Skomentuj
Brak komentarzy