System ERP to oprogramowanie, ktore integruje zasoby i procesy biznesowe w Twojej firmie. Comarch jest największym producentem systemów klasy ERP w Polsce. Są one nieprzerwanie rozwijane by nadążać za zmianami w prawie i rozwojem nowych technologii.
Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne.
Oprogramowanie do generowania sprawozdań i raportów finansowych oraz narzędzia klasy BI wspierając podejmowanie najważniejszych decyzji biznesowych.
Kompleksowy system rozwiązań IT dla innowacyjnej produkcji
Usługa OCR jest przeznaczona do rozpoznawania znaków i całych tekstów w pliku graficznym - PDF, JPG. Zadaniem Comarch OCR jest rozpoznanie danych (np. kontrahentów, kwoty netto / brutto, VAT oraz numery faktur) przy użyciu tej technologii z zeskanowanych faktur, a następnie przeniesienie rozpoznanych danych do oprogramowania księgowego np. do rejestrów VAT.
Poznaj rozwiązania, które rozwiną Twoją sprzedaż internetową:
Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy.
To oprogramowanie zapewniające bezpieczeństwo Twoich danych. Zmniejsz ryzyko utraty lub kradzieży dzięki kopii zapasowej.
AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie.
AI w systemach ERP – konkretne zastosowania w biznesie. Zobacz video
Zobacz video
Kategoria: E-commerce
Jak informatyczny system magazynowy razem z ERP wpływa na powodzenie w e-commerce? Zadowolenie klientów, zapewniające lojalność i powtórne zakupy, to również efekt sprawnych procesów w magazynie - które decydują o czasie realizacji zamówień.
W gronie użtykowników Comarch ERP XL znajdują się przedsiębiorstwa nastawione na zwiększanie zasięgu swojego działania, zarówno na rynku lokalnym, ogólnopolskim, jak i zagranicznym. Jest wśród nich znany producent akcesoriów dachowych, firma IVT.
E-sklep kupzegarek.com stał się bardziej intuicyjny, przyjazny użytkownikowi, co nie pozostało bez wpływu na skuteczność sprzedażową. Schemat realizacji pojedynczego zakupu stał się dużo prostszy, co wspomogło walkę z porzuconymi koszykami.
Omnichannel to trend w którym poszczególne kanały kontaktu z klientem nie są ze sobą zintegrowane i działają autonomicznie. Celem omnichannel jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi bez względu na to, w którym kanale lub kanałach wchodzi w interakcję ze sprzedawcą.