Kluczowe potrzeby informatyczne firm handlowych i usługowych skupiają się na bieżącej obsłudze transakcji, zarówno od strony handlowo-logistycznej, jak i księgowej. Jednak na etapie poszukiwania narzędzi informatycznych warto zastanowić się, czy wsparcie już istniejących obszarów i procesów to wystarczające oczekiwanie wobec nowego systemu ERP w firmie. Rozwiązania Comarch ERP wykraczają poza standardowe ścieżki obsługi procesów firm handlowych i usługowych, oferując nowe kanały sprzedaży: darmowa sprzedaż w galerii wszystko.pl, sklep internetowy, sprzedaż mobilna, współpraca B2B.
Darmowa sprzedaż w Internecie dla każdego Klienta – uruchomienie sprzedaży internetowej jeszcze nigdy nie było tak proste. Klienci korzystający z systemów Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP Optima mogą udostępniać swoją ofertę towarową do sprzedaży w sieci za pośrednictwem potralu wszystko.pl. Usługa jest bezpłatna, a jej uruchomienie nie wymaga zaawansowanej wiedzy informatycznej.
Sklep internetowy zintegrowany z systemem do zarządzania – elastyczne narzędzie dotarcia do dynamicznie rosnącej grupy internautów w Polsce. Rozwiązanie Comarch e-Sklep udostępnia zróżnicowene formy prezentacji oferty, a automatyczna komunikacja w obu kierunkach na linii sklep internetowy-system ERP ogranicza działania związane z prowadzeniem sklepu do minimum.
Wsparcie sprzedaży u Klienta i w każdym innym miejscu – dynamicznie rozwijająca się oferta Comarch Mobile pozwala realizować działania handlowe poza biurem, np. podczas wizyt u Klientów. Możliwości Comarch Mobile Sprzedaż wykraczają poza ofertowanie czy przyjmowanie zamówień, pozwalając m.in. na weryfikację ekspozycji towarów czy monitoring oferty i cen konkurencji.
Platforma do internetowej współpracy z kontrahentami to narzędzie pozwalające wzmacniać relacje ze stałymi odbiorcami, a jednocześnie przenosić na nich część zadań dotychczas realizowanych przez pracowników. Comarch B2B współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum i pozwala m.in. na internetowe składanie zamówień, sprawdzanie stanu zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych czy płatności.
Elektroniczna wymiana dokumentów, która pozwala na wymianę elektronicznych dokumentów z dostawcami i odbiorcami, co staje się standardem, szczególnie w przypadku współpracy z sieciami handlowymi.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.