Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
Dzięki rozwiązaniu Business Intelligence firmy Comarch dla Biur Rachunkowych może ono wkroczyć w nowy model biznesowy i być nie tylko księgowym dla swojego Klienta, ale również jego doradcą oraz analitykiem.
Narzędzia BI dzięki swojej mobilności nie tylko ułatwią komunikację między Biurami Rachunkowymi a ich klientami, ale także dadzą możliwość zwiększania przewagi konkurencyjnej poprzez udostępnianie innowacyjnego narzędzia raportowego.
„Księgowość może i powinna tworzyć wartość dodaną dla biznesu (…)tworzenie informacji, które dodają wartości biznesowi, to niepatrzenie wstecz czy mierzenie zysków z przeszłości, to (…) określanie bieżącej wydajności oraz dawanie (…) takiego wglądu w sytuację, który pomoże (…) podejmować decyzje dotyczące przyszłości”.
Andrew Harding, CEO w Chartered Institute of Management Accountants
Biuro Rachunkowe powinno dynamicznie i szybko reagować na potrzeby swoich klientów, a także zapewnić bieżący dostęp do wszelkiego rodzaju statystyk ułatwiających prowadzenie biznesu. Stosując rozwiązanie BI Point Menadżer, biuro jest w stanie szybko i sprawnie przygotować dla klienta dowolnego typu raport czy zestawienie, a następnie je udostępnić za pomocą webowej platformy.
Poza dostarczeniem narzędzia raportowego istotne jest zapewnienie szerokiej wiedzy i bogatego know-how. Raporty powinny zawierać konkretną dawkę informacji, pogrupowaną w ten sposób aby zapewnić użytkownikowi jak największą ilość przydatnej wiedzy wspomagającej kierowanie firmą. W ramach BI Point Menadżera użytkownicy otrzymują dostęp do poniższych pięciu obszarów, w ramach których odnajdą odpowiedzi na następujące pytania:
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.