Obecnie coraz częściej informacje gromadzone na temat Klientów oraz umiejętność ich skutecznego przetwarzania i wykorzystania pozwalają przedsiębiorstwom lepiej wsłuchiwać się w ich potrzeby. Takie podejście pozwala firmie budować przemyślaną i długofalową strategię, umożliwiającą ciągłe wyprzedzanie oczekiwań swoich Klientów. Funkcjonalności klasy CRM występują w modułach systemu Comarch ERP Altum.
W Comarch ERP Altum jest to możliwe dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). System gromadzi i analizuje informacje na temat m.in. lojalności Klientów, skuteczności pracy przedstawicieli handlowych, efektywności poszczególnych działań sprzedażowych. Dzięki automatyzacji procesów, program dba m.in. o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie wraz z gotową informacją, jakie działania należy podjąć w związku z zaistniałą sytuacją.