Dla kogo?

Jeżeli prowadzisz:

  • działalność gospodarczą celem świadczenia usług rachunkowych na rzecz osób fizycznych,
  • działalność usługową z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • kancelarię podatkową

to ten moduł jest przeznaczony właśnie dla Ciebie i Twoich Klientów.

Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów.

Operacje Wielofirmowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może wykonywać różne operacje np. naliczenia lub wysyłki deklaracji dla różnych Klientów bez konieczności przelogowania się między bazami.

Moduł Comarch ERP Optima Operacje Wielofirmowe jest integralną częścią systemu Comarch ERP Optima, co oznacza, że podczas instalacji systemu Comarch ERP Optima, zostanie on automatycznie zainstalowany.

Funkcjonalności modułu:

  • wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura
  • wykonanie operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje
  • możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych
  • sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów
  • integracja modułu Operacje Wielofirmowe z modułem Obieg Dokumentów
  • rejestracja oraz analiza czasu pracy poświęconego dla danego klienta
  • przygotowanie wielu raportów dla wskazanych baz klientów
  • wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.

Najczęściej wykorzystywane funkcje:

  • seryjne wysyłanie e-deklaracji za pomocą podpisu kwalifikowanego
  • seryjne generowanie: plików JPK_V7, deklaracji VAT,
    zaliczek PIT /CIT, deklaracji PIT / CIT, deklaracji ZUS DRA
  • zatwierdzanie deklaracji, zaliczek oraz plików JPK_V7
  • eksport do programu Płatnik
  • obiór UPO dla deklaracji oraz JPK_V7
  • seryjną wysyłkę wiadomości mailowych do Klientów z informacją o podatkach i składkach ZUS do zapłaty

Jak skorzystać z seryjnej wysyłki wiadomości do Klientów z informacją o podatkach i składkach ZUS?

Usprawnij pracę i oszczędzaj czas

Moduł Comarch ERP Optima Operacje Wielofirmowe umożliwia wykonanie dla poszczególnych baz Klientów wszystkich operacji jakie są dostępne dla danego operatora w rejestrach VAT i ewidencji dodatkowej w programie Comarch ERP Optima. Dzięki tej funkcjonalności nie ma konieczności logowania się do każdej bazy z osobna, aby dodać dokument do rejestru VAT.

Moduł ten zawiera również funkcjonalności z zakresu Płac i Kadr, dzięki czemu można w bardzo łatwy sposób na przykład seryjnie naliczać i zamykać wypłaty właścicieli, czy też wstawić święta w kalendarze zawarte w bazie.

Funkcjonalność importu danych pozwala na seryjny import dokumentów, urzędów jak również banków do wybranych baz Klientów.

Wykonaj seryjnie operacje na wielu bazach danych 

W module Operacje Wielofirmowe można również seryjnie sporządzać raporty dla poszczególnych baz, a pośród dostępnych opcji istnieje możliwość wygenerowania takich danych jak:

  • czas pracy poszczególnego operatora jak również wszystkich razem
  • dokumenty niezaksięgowane oraz modyfikowane
  • kwoty wynagrodzeń
  • przychody
  • podatki do zapłaty
  • statusy JPK
  • zapisy księgowe oraz zapisy w dzienniku
  • limity w zakresie obowiązku VAT, pełniej księgowości oraz ryczałtu
  • oraz wiele innych..

Raporty te są widoczne w specjalnym panelu, z którego można je wyeksportować do plików m.in. w formacie EXCEL, PDF, czy HTML, co pozwala na elastyczny sposób analizowania wyników raportów w dowolny sposób.

Wymieniaj elektronicznie dokumenty i informacje ze swoimi Klientami 

Dodatkowo biuro rachunkowe lub kancelaria doradztwa podatkowego może skorzystać z mechanizmu Internetowej Wymiany Dokumentów, który zapewnia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Wymiana ta może się odbywać w modelach: klient biura rachunkowego – biuro rachunkowe oraz punkty sprzedażowe firmy – centrala firmy. Poprzez zastosowanie serwera wymiany danych Comarch, jako pośrednika komunikacyjnego, przesyłane dane są odpowiednio szyfrowane, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłania, uniemożliwiając jednocześnie nieautoryzowane usuwanie danych z serwera oraz wysyłanie na serwer.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza