Moduł Comarch ERP Optima Operacje Wielofirmowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne operacje w sposób seryjny.
to ten moduł jest przeznaczony właśnie dla Ciebie i Twoich Klientów.
Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów.
Operacje Wielofirmowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może wykonywać różne operacje np. naliczenia lub wysyłki deklaracji dla różnych Klientów bez konieczności przelogowania się między bazami.
Moduł Comarch ERP Optima Operacje Wielofirmowe jest integralną częścią systemu Comarch ERP Optima, co oznacza, że podczas instalacji systemu Comarch ERP Optima, zostanie on automatycznie zainstalowany.
Moduł Comarch ERP Optima Operacje Wielofirmowe umożliwia wykonanie dla poszczególnych baz Klientów wszystkich operacji jakie są dostępne dla danego operatora w rejestrach VAT i ewidencji dodatkowej w programie Comarch ERP Optima. Dzięki tej funkcjonalności nie ma konieczności logowania się do każdej bazy z osobna, aby dodać dokument do rejestru VAT.
Moduł ten zawiera również funkcjonalności z zakresu Płac i Kadr, dzięki czemu można w bardzo łatwy sposób na przykład seryjnie naliczać i zamykać wypłaty właścicieli, czy też wstawić święta w kalendarze zawarte w bazie.
Funkcjonalność importu danych pozwala na seryjny import dokumentów, urzędów jak również banków do wybranych baz Klientów.
W module Operacje Wielofirmowe można również seryjnie sporządzać raporty dla poszczególnych baz, a pośród dostępnych opcji istnieje możliwość wygenerowania takich danych jak:
Raporty te są widoczne w specjalnym panelu, z którego można je wyeksportować do plików m.in. w formacie EXCEL, PDF, czy HTML, co pozwala na elastyczny sposób analizowania wyników raportów w dowolny sposób.
Dodatkowo biuro rachunkowe lub kancelaria doradztwa podatkowego może skorzystać z mechanizmu Internetowej Wymiany Dokumentów, który zapewnia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Wymiana ta może się odbywać w modelach: klient biura rachunkowego – biuro rachunkowe oraz punkty sprzedażowe firmy – centrala firmy. Poprzez zastosowanie serwera wymiany danych Comarch, jako pośrednika komunikacyjnego, przesyłane dane są odpowiednio szyfrowane, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłania, uniemożliwiając jednocześnie nieautoryzowane usuwanie danych z serwera oraz wysyłanie na serwer.
Comarch ERP Optima dystrybuowana jest trzema kanałami sprzedaży:
Formularz zamówienia wersji w Chmurze
Sklep internetowy Comarch
Partnerzy Comarch
Społeczność Comarch ERP to platforma skupiająca użytkowników oprogramowania Comarch oraz partnerów. Dzięki społeczności Comarch ERP rozwiązujemy problemy, dzielimy się pomysłami oraz informujemy o nowościach, co pozwala na poznanie nowych sposobów zarządzania przedsiębiorstwem.
Dołącz do Społeczności Comarch
Webinary organizowane przez Comarch to szkolenia online zawierające zwięzłą i merytorycznie przydatną informację odpowiadającą na zawsze aktualne potrzeby przedsiębiorców.
Zobacz zrealizowane webinary i weź udział w nadchodzących
Czy jako właściciel firmy chcesz mieć odpowiednie oprogramowanie klasy ERP do zarządzania firmą, które jest zawsze zgodne z przepisami prawa? Chcesz kontrolować procesy finansowe w Twojej firmie? Zależy Ci, aby interfejs programu był przejrzysty i intuicyjny? A może chcesz zintegrować swój system ERP z innymi systemami? Jeśli myślisz, że to rozwiązanie dedykowane dla Ciebie i Twojej firmy, sprawdź system Comarch ERP Optima i poznaj jego funkcjonalności.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.