Wsparcie techniczne

Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima. Jako wiodący na rynku producent oprogramowania jesteśmy w pełni świadomi potrzeb, jakie niesie posiadanie tak szerokiej grupy Klientów.

Dlatego też, dbając o lepszą jakość wsparcia telefonicznego, oferujemy Upgrade Premium mający na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące  oprogramowania Comarch ERP Optima.

Dla Klientów Comarch ERP Optima w chmurze, dostęp do konsultacji telefonicznych jest bezpłatny.

Pobierz ulotkę

Gdzie kupić?

Pomoc telefoniczna

Wsparcie telefoniczne dla użytkowników Comarch ERP Optima w ramach Upgrade'u Premium świadczone jest w godzinach  8:00-18:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00 pod nr tel.: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2.

Zakres wsparcia telefonicznego dostępny jest tutaj.

Rodzaje i ceny pomocy technicznej

Upgrade Podstawowy
  • możliwość pobierania aktualnych wersji systemu Comarch ERP Optima, zawierających nowe funkcjonalności oraz zgodnych z nowymi przepisami w zakresie prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
  • możliwość korzystania z konsultacji mailowych ze specjalistami Comarch w zakresie korzystania i działania oprogramowania Comarch ERP Optima.
Upgrade Premium *
  • możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i mailowych specjalistów Comarch w zakresie korzystania i działania aktualnej wersji oprogramowania Comarch ERP Optima,
  • wyższy priorytet na obsługę zapytań mailowych,
  • dostęp i możliwość skorzystania z 4 szkoleń elektronicznych poświęconych systemowi Comarch ERP Optima przez cały okres trwania Upgrade’u Premium.

 

* dotyczy Klientów stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima

Ceny:
  • Upgrade Podstawowy -
    procent wartości instalacji Klienta wg cen obowiązujących na dzień jego wykupu. Szczegóły opisane są w warunkach gwarancji dostępnych na indywidualnych stronach.
  • Upgrade Premium - 
    Klient może zakupić Upgrade Premium dla swojej firmy, niezależnie od posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników na okres miesiąca lub rocznie. Szczegóły opisane są w cenniku.

FAQ

Gdzie kupić?

Aby nabyć Upgrade skontaktuj się z Autoryzowanym Partnerem Comarch lub bezpośrednio od Comarch poprzez nasz  E-Sklep

Z programu można korzystać online

W bezpiecznej Chmurze Comarch, w miesięcznym abonamencie. Wygodnie i bez zobowiązań.

Dowiedz się więcej

Chmura - wersja online programu dostępna przez internet

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza