Platforma Comarch Unified Commerce umożliwia pełne wykorzystanie możliwości wielokanałowego dotarcia do klientów, a równocześnie pozwala na równoległe zarządzanie zintegrowanymi kanałami sprzedaży w przystępny sposób. Dzięki zcentralizowanej strukturze rozwiązania klienci otrzymują takie same możliwości niezależnie od kanału, który wybiorą.
Pełna wymiana informacji pomiędzy kanałami sprzedaży w ramach Comarch Unified Commerce pozwala na realizację działania w jednym z nich, a następnie wykonanie innego powiązanego lub wynikającego z poprzedniego w innym, który akurat w danym momencie będzie dla klienta dogodniejszy. Dobrym przykładem jest możliwość złożenia zamówienia na towar podczas wizyty w sklepie z opcją dostawy do domu i możliwością śledzenia jego realizacji w sklepie internetowym. Innym przykładem jest realizacja zakupów online, a następnie reklamowanie lub zwrot podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Przenikanie się kanałów sprzedaży umożliwia również podgląd wszystkich transakcji klienta niezależnie od wybranego sposobu zakupu. Dzięki temu możliwe jest sprawne zarządzanie programami lojalnościowymi i indywidualną ofertą dla każdego klienta.
Z Platformą Comarch Unified Commerce firma jest gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.
Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.