System POS do obsługi sprzedaży, transakcji i Klientów

Oprogramowanie obsługujące stanowiska kasowe, skanery kodów kreskowych i terminale płatnicze - Comarch POS (Point Of Sale – Punkt Sprzedaży)

Comarch POS

W dobie koncentracji na potrzebach Klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Kupujący powinien być obsługiwany z dowolnego miejsca, a sprzedawca – mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat i móc zrealizować transakcje z wielu kanałów sprzedaży. Warto, aby procesy zwrotów czy wymiany towarów były zautomatyzowane. Ważnym aspektem jest także prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Te i wiele innych sfer codziennej pracy w sklepie znajdują odzwierciedlenie w aplikacjach POS. Ale jak wybrać system POS aby łączył w sobie bezpieczeństwo danych, komfort w prowadzeniu biznesu i efektywność operacyjną? Nowoczesne systemy POS Comarch POS, webPOS i Comarch POS Backoffice zostały stworzone z myślą o obsłudze każdego punktu sprzedaży, niezależnie czy mowa o branży gastronomicznej, e-commerce czy branży detalicznej.

Kompleksowy system POS

Aby sprostać różnorodnym potrzebom Klientów, w Comarch stawiamy na wszechstronność i elastyczność rozwiązań. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania Retail, które wspierają zarządzanie procesami sprzedażowymi. Nasza oferta obejmuje elastyczne narzędzia dostosowane do zmiennych potrzeb biznesowych.

Dedykowane oprogramowanie POS od Comarch przeznaczone jest dla sprzedawców pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych i umożliwia intuicyjną obsługę transakcji sprzedażowych.

Comarch webPOS to natomiast innowacyjny system do obsługi Klienta w sklepie. Wyposażono go w model samoobsługowy, dzięki któremu Klienci mogą samodzielnie dokonywać transakcji.

Aplikacja Comarch POS Backoffice skupia się na mobilnej obsłudze procesów backoffice i stanowi narzędzie do efektywnego zarządzania działaniami w obrębie magazynu, takimi jak przyjęcia, wydania, inwentaryzacja, zbieranie towarów pod zamówienia Klientów czy wydruk etykiet.

Uniezależnienie od połączenia z Internetem

Aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy.

Intuicyjna praca i łatwość obsługi

Nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany tak, aby umożliwić pracę osobom bez doświadczenia, co ułatwia wprowadzenie nowego pracownika.

Dopasowanie ekranu do potrzeb pracowników

Możliwa jest konfiguracja oprogramowania POS i dopasowanie go do indywidualnych potrzeb; pozwala on m.in. na dostosowanie wyglądu, układu ekranu i przycisków czy zdefiniowanie własnych skrótów klawiszowych zwiększających ergonomię pracy i ułatwiających korzystanie z funkcjonalności systemu.

Artykuły powiązane

Podczas sprzedaży wyświetlane są propozycje artykułów powiązanych z artykułem kupowanym przez Klienta; powiązanie artykułów może zostać wprowadzone ręcznie (do tych spodni najlepiej pasuje ten pasek) lub wynikać z raportu Business Intelligence np. analizującego sprzedaż produktów.

Promocje pakietowe

Dzięki rozbudowanej formie konfiguracji promocji i rabatów możliwe jest odwzorowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych, np. przy zakupie 4 artykułów najtańszy 50% taniej; pracownik korzystający ze stanowiska kasowego nie musi pamiętać jakie warunki obowiązują, tylko system naliczy odpowiednie rabaty automatycznie.

Wystawianie oraz realizacja zamówień w POSie

Sprzedawca może wydać Klientowi towary zamówione w sklepie internetowym Comarch e-Sklep lub innym kanale sprzedaży, jak również może zamówić towary dla Klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub dostawą do domu.

Szybkie przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów

Zadania te realizowane są w pełni zautomatyzowany sposób, a sprzedawca musi wypełnić minimum wymaganych informacji.

Pozycje dokumentu mogą być przypisane do różnych asystentów sprzedaży

Dzięki takiemu podejściu można lepiej rozdzielać premię pomiędzy pracowników sklepu.

Wielojęzyczność

Sprzedawca może pracować w dowolnym języku, a Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim.

Comarch webPOS – zarządzanie sprzedażą online

Nadchodzi rewolucja w procesach sprzedażowych w sklepach detalicznych. Comarch webPOS to kompleksowe narzędzie, które stanowi idealne rozwiązanie zarówno dla sprzedawców pracujących przy kasach stacjonarnych, asystentów sprzedaży doradzających Klientom, jak i samym kupującym. Wszystko dzięki temu, że aplikacja działa online na urządzeniach z dostępem do Internetu, więc sprzedaż można prowadzić z dowolnego urządzenia i z każdego miejsca w sklepie.

Nasza elastyczna aplikacja to nowy standard dla procesów sprzedaży w sklepach detalicznych i nie tylko. Z Comarch webPOS sprzedawcy zyskują wsparcie na kasie (czytniki kodów kreskowych, drukarki fiskalne), a asystenci sprzedaży – nowoczesne narzędzia do jeszcze efektywniejszego działania oraz satysfakcję Klientów, którzy mogą czerpać przyjemność i maksymalne korzyści z zakupów. Za prezentowanym systemem sprzedaży stacjonarnej kryje się więc złożone rozwiązanie, które poprawia obsługę Klienta, zwiększa skuteczność sprzedaży oraz ułatwia zarządzanie danymi sprzedażowymi.

Dowiedz się więcej o Comarch webPOS

Comarch POS Backoffice – mobilna obsługa procesów w sklepie

Dzięki rozwiązaniu Comarch POS Backoffice, które jest częścią ekosystemu Comarch Unified Commerce Platform pracownik może prowadzić czynności sprzedażowe z wykorzystaniem smartfona, tabletu lub przenośnego kolektora. 

Korzystać z takiej możliwości mogą pracownicy zaplecza sklepu, obsługujący przyjęcia i wydania towarów oraz przesunięcia artykułów pomiędzy zapleczem a salą sprzedaży.

Dowiedz się więcej o Comarch POS Backoffice

Zaplecze sklepu a system POS

Ilość procesów jakie realizowane są na zapleczu sklepu systematycznie maleje. O tym jaką ilość towaru dla danego sklepu zamówić decyduje centrala bazując na różnego rodzaju raportach, np. bazujących na obrocie danego sklepu. Inwentaryzacja co raz częściej wykonywana jest przez firmy zewnętrzne. Są jednak zadania, które z całą pewnością będą wykonywane przez pracowników sklepów, np. przyjęcie towaru, zwrot niesprzedanego towaru do centrali, zapotrzebowanie na towary, które są poszukiwane, a już niedostępne w danym sklepie. W Comarch POS i Comarch POS Backoffice te zadania można wykonać w tym samym interfejsie, w którym obsługiwany jest Klient, co niewątpliwie skraca czas potrzebny na szkolenie pracowników.

Międzynarodowość

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza