W dobie koncentracji na potrzebach Klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Kupujący powinien być obsługiwany z dowolnego miejsca, a sprzedawca – mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat i móc zrealizować transakcje z wielu kanałów sprzedaży. Warto, aby procesy zwrotów czy wymiany towarów były zautomatyzowane. Ważnym aspektem jest także prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.
Te i wiele innych sfer codziennej pracy w sklepie znajdują odzwierciedlenie w aplikacjach POS. Ale jak wybrać system POS aby łączył w sobie bezpieczeństwo danych, komfort w prowadzeniu biznesu i efektywność operacyjną? Nowoczesne systemy POS Comarch POS, webPOS i Comarch POS Backoffice zostały stworzone z myślą o obsłudze każdego punktu sprzedaży, niezależnie czy mowa o branży gastronomicznej, e-commerce czy branży detalicznej.