Mobilny system POS

Pracownik zaplecza sklepu może w sposób mobilny obsługiwać dostawy towarów, wydania i zwroty. Dzięki urządzeniom przenośnym inwentaryzacja może przebiegać szybciej i w sposób bezproblemowy.

Procesy magazynowe w sklepie

Comarch POS Backoffice to możliwość obsługi procesów realizowanych na zapleczu lub magazynie sklepu. Za pomocą urządzeń przenośnych wyposażonych w skaner kodów zadania magazynowe są łatwiejsze do realizacji.

Sprawdzenie jaka jest obecnie ilość towaru na magazynie, potwierdzenie artykułów przyjmowanych do sklepu w ramach nowej dostawy, przygotowanie wysyłki towarów oczekiwanych w innych sklepach, zwrot artykułów do centrali oraz wsparcie realizacji inwentaryzacji to niektóre z procesów realizowanych w aplikacji.

Dzięki aplikacji mobilnej pracownik może ewidencjonować realizację swoich zadań na bieżąco, a kadra zarządzająca otrzymuje narzędzie zapewniające minimalizację pomyłek i ułatwiające wyłapywanie potencjalnych rozbieżności.

Mobilna obsługa Klientów – Comarch POS Backoffice 

Doradztwo w wyborze towarów, maksymalizacja sprzedaży poprzez polecanie artykułów powiązanych lub odbiór zamówień złożonych w sklepie internetowym – wszystkie te procesy mogą z powodzeniem być realizowane na urządzeniu mobilnym. Dzięki Comarch POS Backoffice można również sprawdzić szczegóły towarów i poinformować o nich Klientów. 

W firmach działających w modelu omnichannel obsługa kompletacji i odbioru zamówień internetowych może być realizowana w dowolnym miejscu, bez potrzeby podchodzenia do kasy stacjonarnej. Sprzedawca korzystający z aplikacji mobilnej może w pierwszej kolejności zebrać towary dla Klienta, a w przypadku odbioru osobistego również wydać zamówienie.

Systemy POS - uzupełnienie działań wykonywanych stacjonarnie

Aplikacja mobilna stanowi uzupełnienie systemu dedykowanego do pracy na kasach stacjonarnych w sklepach handlu detalicznego.

Kompletacja artykułów do zamówienia Klienta z odbiorem przy kasie, zebranie towarów do wysyłki do innego sklepu, czy realizacja odczytów do inwentaryzacji zleconej przez kierownika sklepu m.in. takie działania są możliwe do realizacji jeśli wykorzystamy systemy POS -  Comarch POS Backoffice i Comarch POS w ramach jednego sklepu.

Dzięki wymianie informacji pomiędzy aplikacjami w przedsiębiorstwie panuje pełna integracja, a działania pracowników są dostępne niezależnie od tego, czy były realizowane za pomocą kas stacjonarnych, czy urządzeń przenośnych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza