Mobilny system POS
Pracownik zaplecza sklepu może w sposób mobilny obsługiwać dostawy towarów, wydania i zwroty. Dzięki urządzeniom przenośnym inwentaryzacja może przebiegać szybciej i w sposób bezproblemowy.
Pracownik zaplecza sklepu może w sposób mobilny obsługiwać dostawy towarów, wydania i zwroty. Dzięki urządzeniom przenośnym inwentaryzacja może przebiegać szybciej i w sposób bezproblemowy.
Comarch POS Backoffice to możliwość obsługi procesów realizowanych na zapleczu lub magazynie sklepu. Za pomocą urządzeń przenośnych wyposażonych w skaner kodów zadania magazynowe są łatwiejsze do realizacji.
Sprawdzenie jaka jest obecnie ilość towaru na magazynie, potwierdzenie artykułów przyjmowanych do sklepu w ramach nowej dostawy, przygotowanie wysyłki towarów oczekiwanych w innych sklepach, zwrot artykułów do centrali oraz wsparcie realizacji inwentaryzacji to niektóre z procesów realizowanych w aplikacji.
Dzięki aplikacji mobilnej pracownik może ewidencjonować realizację swoich zadań na bieżąco, a kadra zarządzająca otrzymuje narzędzie zapewniające minimalizację pomyłek i ułatwiające wyłapywanie potencjalnych rozbieżności.
Doradztwo w wyborze towarów, maksymalizacja sprzedaży poprzez polecanie artykułów powiązanych lub odbiór zamówień złożonych w sklepie internetowym – wszystkie te procesy mogą z powodzeniem być realizowane na urządzeniu mobilnym. Dzięki Comarch POS Backoffice można również sprawdzić szczegóły towarów i poinformować o nich Klientów.
W firmach działających w modelu omnichannel obsługa kompletacji i odbioru zamówień internetowych może być realizowana w dowolnym miejscu, bez potrzeby podchodzenia do kasy stacjonarnej. Sprzedawca korzystający z aplikacji mobilnej może w pierwszej kolejności zebrać towary dla Klienta, a w przypadku odbioru osobistego również wydać zamówienie.
Aplikacja mobilna stanowi uzupełnienie systemu dedykowanego do pracy na kasach stacjonarnych w sklepach handlu detalicznego.
Kompletacja artykułów do zamówienia Klienta z odbiorem przy kasie, zebranie towarów do wysyłki do innego sklepu, czy realizacja odczytów do inwentaryzacji zleconej przez kierownika sklepu m.in. takie działania są możliwe do realizacji jeśli wykorzystamy systemy POS - Comarch POS Backoffice i Comarch POS w ramach jednego sklepu.
Dzięki wymianie informacji pomiędzy aplikacjami w przedsiębiorstwie panuje pełna integracja, a działania pracowników są dostępne niezależnie od tego, czy były realizowane za pomocą kas stacjonarnych, czy urządzeń przenośnych.
Produkty Comarch ERP Retail dystrybuowane są dwoma kanałami sprzedaży
Partnerzy Comarch
Comarch Cloud Portal
Dzięki mapie sprzedaży znajdziesz sprawdzoną firmę z Twojej okolicy wdrażającą nasze rozwiązania.
Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.