Comarch ERP Enterprise w modelu OMS
Comarch ERP Enterprise z powodzeniem sprawdzi się w roli systemu zarządzania zamówieniami, który w całym zakresie i automatycznie koordynuje realizację zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży, takich jak sklepy stacjonarne lub mobilne, obsługiwane również przez Comarch POS i Mobile, czy kanały e-commerce.
Comarch ERP Enterprise jako OMS (Order Management System) to rozwiązanie, które konsoliduje i organizuje wszystkie zamówienia i sprzedaż firmy w jednym miejscu. W takiej konfiguracji, Comarch ERP Enterprise stanowi niejako warstwę pośrednią pomiędzy funkcjonującymi w firmie systemami ERP oraz aplikacjami finansowo - księgowymi, a rozwiązaniami, które zapewniają sprawną obsługę klientów zarówno w modelu online jak i poprzez stanowiska kasowe.
CEE integruje się z dowolnymi kanałami sprzedaży (np. Amazon lub Ebay), rozwiązaniami sklepów internetowych (Comarch e- Sklep, Oxid, Magento lub Shopware), a także z systemami lojalnościowymi, kurierskimi, czy tymi do obsługi płatności. Ponadto Comarch ERP Enterprise daje możliwość połączenia się z dowolną zewnętrzną aplikacją, nie tylko związaną z handlem w Internecie.
System OMS jest centralnym punktem Platformy Comarch Unified Commerce, która realizuje założenia strategii gdzie wszystkie kanały kontaktu z klientem wzajemnie się przenikają.