System Comarch ERP Enterprise (CEE) wspiera i automatyzuje strategię omnichannel, która w ostatnich latach staje się kluczowa dla sukcesu wielu przedsiębiorstw. Aby móc realizować złożone procesy sprzedażowe wraz ze sprzedażą wielokanałową Comarch ERP Enterprise jest zintegrowany m.in. z rozwiązaniami Comarch POS i webPOS, rozwiązaniami Comarch e-Commerce oraz marketplace’ami, takimi jak Amazon, czy eBay.
Istotnym wyróżnikiem CEE w kontekście skalowania sprzedaży i poszerzania kanałów dystrybucji jest wbudowany silnik integracji biznesowych tzw. BIS, pozwalający na integrację Comarch ERP Enterprise z dowolnymi narzędziami wspierającymi sprzedaż. Potwierdzeniem skuteczności i efektywności wsparcia sprzedaży omnichannelowej przez Comarch ERP Enterprise jest fakt, iż system może funkcjonować jako narzędzie OMS (order management system), które organizuje i konsoliduje zamówienia i sprzedaż.
W ramach strategii omnichannel Comarch ERP Enterprise wspiera zarządzanie procesami sprzedaży detalicznej poprzez integrację paletą rozwiązań Comarch, skierowanych do branży Retail - Comarch POS, webPOS i POS Backoffice.
System Comarch POS jest systemem, który przeznaczony jest dla sprzedawców, pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Zadaniem Comarch POS jest wykonanie wszystkich operacji, która związane są z obsługą Klienta w szybki i intuicyjny sposób. Takie operacje to m.in. wystawienie dokumentu sprzedaży, sprawdzenie dostępności towaru, obsługa rabatów, przyjęcie zwrotu, czy też reklamacji.
Dowiedz się więcejComarch webPOS to wersja systemu POS dedykowana pod samoobsługowy proces zakupów, który znany jest m.in. kas w marketach, czy też kiosków w restauracjach, a także proces sprzedaży zwykłej, w której system uruchomiony (np. na tablecie może pełnić funkcję standardowego POSa). Głównym zadaniem systemu jest złożenie zamówienia, oraz możliwość opłacenia go.
Dowiedz się więcejRozwiązanie Comarch POS Backoffice jest przeznaczone zarówno dla sprzedawców, jak i pracowników zaplecza sklepu. W ramach procesów back office, POS obsługuje szereg procesów, w tym: kompletowanie zamówień z odbiorem przy kasie, kompletowanie zamówień z innego sklepu lub e-Sklepu, przyjęcia i wydania towarów między zapleczem (magazynem) a salą sprzedaży, potwierdzanie towarów przyjmowanych z dostawy, obsługę zwrotów do centrali, wsparcie inwentaryzacji.
Dowiedz się więcejW ramach strategii omnichannel system CEE zapewnia szeroki zakres możliwości prowadzania handlu online poprzez szereg integracji m.in. z rozwiązaniami Comarch e-commerce (e-sklep, e-sale, B2B), jak również z innymi platformami e-commerce (Magento, Shopware, OXID) i marketplace (Amazon, eBay).
Comarch e-Sklep to platforma e-commerce obsługująca sprzedaż B2B i B2C, która pozwala w szybki i intuicyjny sposób dostosować wygląd sklepu i portfolio produktowe. Platforma zapewnia szereg dedykowanych integracji, m.in.:
Comarch e-Sale jest prostą w obsłudze aplikacją umożliwiającą integrację systemu CEE z popularnymi platformami e-commerce, np. Allegro oraz eBay.
System Comarch ERP Enterprise posiada integracje ze sklepami internetowymi, które umożliwiają zarządzanie sprzedażą i portfolio produktowym bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Są to integracje ze sklepami:
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.