Zarządzanie przepływem pracy (workflow) w Comarch ERP Enterprise pozwala na mapowanie, a następnie częściową lub całkowitą automatyzację procesów biznesowych i cyklu pracy, w obrębie dowolnego modułu funkcjonalnego systemu ERP.
Niemal każda aplikacja systemu może być częścią procesu workflow, co pozwala na maszynowe usprawnianie żmudnych czynności, oszczędzając cenny czas użytkowników i eliminując błędy spowodowane nieuważnością.
Budowę procesu workflow rozpoczynamy od jego definicji, gdzie umieszczamy węzły aktywności użytkowników, węzły usług, skryptów i węzły e-mail, które mają być wykonywane przez system. Następnie logicznie łączymy je w spójną całość, używając między innymi decyzji i zadanych warunków.
W przejrzysty sposób możesz sprawdzić stan realizacji danego procesu, osoby odpowiedzialne i efekt końcowy ręcznie lub na podstawie automatycznych powiadomień, dzięki czemu nie przegapisz kluczowych zdarzeń procesu.
Z workflow możesz również uporządkować codzienne działania pracowników, którzy widzą wszystkie zadania w prostym panelu, skąd mogą interaktywnie przejść do dokumentu lub określonej karty w systemie, w celu wykonania zadania.
Jest możliwa realizacja, blokowanie, bądź przekazywanie zadań do kolejnych Użytkowników, a system może wspomagać pracę przez automatyczne powiadomienia lub przesuwanie zadań według reguł zastępstwa.
Zadania workflow mogą być także generowanie na podstawie działań w module zarządzania relacjami CRM. Działania handlowców są dzięki temu przyporządkowane pod konkretne kampanie, a ich efektywność może być później mierzona z użyciem narzędzi Business Intelligence.
Dzięki zaszytej w całym systemie wielofirmowości, zadania mogą być obsługiwane pomiędzy wszystkimi podmiotami wewnętrznymi, a działalność może być koordynowana między oddziałami lub spółkami powiązanymi.
Procesy workflow w Comarch ERP Enterprise są również często wykorzystywane do obsługi zmian w systemie, co umożliwia wbudowane środowisko deweloperskie. Działania obiegu pracy w tym przypadku skupiają się na bazie danych repozytorium, gdzie elementami procesu mogą być obiekty deweloperskie i aplikacje znajdujące się w systemie.
Takie podejście oszczędza czas, eliminuje potrzebę integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami i usprawnia proces działania systemu, co przekłada się na utrzymanie wysokiej kontroli nad wersjami i zmianami systemu.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.