Kontakt z zespołem Comarch ERP

Zapytania ogólne i ofertowe

Dni robocze, w godzinach 8:00-17:00

Telefon: 12 681 43 00  wew. 1

lub 12 684 90 01 wew. 1

Kontakt e-mail: info.erp@comarch.pl

Recepcja: 12 687 70 00

Rozwiąż problem

Klientów Comarch zachęcamy do korzystania z Systemu Obsługi Zgłoszeń

Wsparcie techniczne

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie. 

Dla Comarch ERP Optima jest dodatkowo dostępna w soboty w godzinach 9:00-14:00.

Tel.: 12 681 43 00 lub

12 684 90 01 wew. 2

Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń (www.asysta.comarch.pl).

W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, w ramach dostępnych pakietów, Klient powinien dokonać identyfikacji: wprowadzając dane dostępowe (ID oraz PIN) lub automatycznej - wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.

Comarch ERP Optima

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1

System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

optima@comarch.pl

Dla Comarch ERP Optima wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia Comarch ERP Optima Chmura Standard,   Regulamin świadczenia usługi wsparcia Upgrade Podstawowy i Premium Comarch ERP Optima

Comarch ERP XT

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 2
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP XT wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP XT )

Comarch ERP XL 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 3
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 asysta_xl@comarch.pl

Dla Comarch ERP XL dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

Comarch ERP Enterprise 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 4
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP Enterprise dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

Comarch ERP Altum 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 5
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP Altum dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

Comarch IBARD

 12 684 88 80 
 lub 12 681 43 00  wew. 1
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl 

 kontakt@ibard.com

Dla Comarch IBARD wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00.

Comarch e-Sklep 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 6
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 e-sklep@comarch.pl

Dla Comarch e-Sklep wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00

Comarch ERP Mobile

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 8 >> 4
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl
 

Internetowa wymiana dokumentów

 wymianadanych@comarch.pl
 

Comarch DMS

12 681 43 00
lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 1 lub wew. 2 >> 3 lub wew. 2 >> 5
System obsługi zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl 
asysta_dms@comarch.pl

Dla Comarch DMS wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00.

Comarch TNA

12 684 88 82
lub 12 681 43 00  wew. 2
kontakt@tna.comarch.com
 

Chmura ERP

kontakt@comarch-cloud.pl
 

Comarch Hosting

zoc.hosting@comarch.pl
 

Zintegrowana Oferta Comarch

zoc.oferty@comarch.pl
 

Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń (www.asysta.comarch.pl).

W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, w ramach dostępnych pakietów, Klient powinien dokonać identyfikacji: wprowadzając dane dostępowe (ID oraz PIN) lub automatycznej - wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.

 

Comarch ERP Optima

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1

System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

optima@comarch.pl

Dla Comarch ERP Optima wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia Comarch ERP Optima Chmura Standard,   Regulamin świadczenia usługi wsparcia Upgrade Podstawowy i Premium Comarch ERP Optima

Comarch ERP XT

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 2
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP XT wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP XT )

Comarch ERP XL 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 3
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 asysta_xl@comarch.pl

Dla Comarch ERP XL dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

Comarch ERP Enterprise 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 4
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP Enterprise dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

   

Comarch ERP Altum 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 5
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

Dla Comarch ERP Altum dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00.

   

Comarch IBARD

 12 684 88 80 
 lub 12 681 43 00  wew. 1
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl 

 pomoc@ibard.com

Dla Comarch IBARD wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00.

Comarch e-Sklep 

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 6
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl

 e-sklep@comarch.pl

Dla Comarch e-Sklep wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00

Comarch ERP Mobile

 12 681 43 00
 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 7 >> 4
System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl
   

Internetowa wymiana dokumentów

  wymianadanych@comarch.pl
   

Comarch DMS

12 681 43 00
lub 12 684 90 01  wew. 2 >> 1 lub wew. 2 >> 3 lub wew. 2 >> 5
System obsługi zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl 
asysta_dms@comarch.pl

Dla Comarch DMS wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00.

Comarch TNA

12 684 88 82
lub 12 681 43 00  wew. 2 
pomoc@tna.comarch.com
   

Comarch Cloud Portal

 pomoc@comarch-cloud.pl
   

Comarch SSO

 sso@comarch.pl
   

Chmura Enterprise (Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Enterprise)

 chmura.erp@comarch.pl
   

Comarch Hosting

12 684 88 81
lub 12 681 43 00  wew. 3 
hosting@comarch.pl
   

Kontakt telefoniczny dla Partnerów

12 681 43 00  wew. 4

Zamówienia: zamowienia.erp@comarch.pl

Przepięcia: przepiecia@comarch.pl 

Problemy techniczne z systemem IZAM: izam@comarch.pl

Klucze serwisowe, niestandardowe pliki RUS: logistyka.erp@comarch.pl

Co to są ID i PIN i jak je znaleźć?

ID i PIN są unikalnymi numerami Państwa programu. Jeżeli używają Państwo stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima lub Comarch Klasyka numery ID i PIN znajdują się na certyfikacie oprogramowania, który otrzymali Państwo wraz z programem. Certyfikat dostępny jest także na Indywidualnych Stronach Klienta w obszarze Moje dane > Certyfikat. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP Optima w wersji online numery ID i PIN otrzymali Państwo w mailu aktywacyjnym. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP XT numery ID i PIN mogą Państwo znaleźć w zakładce konfiguracja, po kliknięciu w numer ID. 

Czy można przenieść prawo do korzystania z oprogramowania Comarch ERP na inny podmiot?

Tak, można po spełnieniu następujących warunków:

 

  1. Pomiędzy użytkownikiem, a podmiotem któremu jest przekazywane oprogramowanie występuje następstwo prawne (wchłonięcie lub przekształcenie firmy). Podmiot przejmujący oprogramowanie musi dostarczyć dokumenty wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oraz nadania NIP, wypis z KRS, których jasno wynika następstwo prawne.
  2. Przekazywane oprogramowanie musi być na gwarancji. Jeżeli w momencie przekazywania oprogramowania termin gwarancji minął, podmiot przekazujący lub otrzymujący oprogramowanie musi przedłużyć gwarancję na to oprogramowanie.
  3. Podmiot otrzymujący oprogramowanie pokrywa jednorazowe koszty przerejestrowania:
  • Comarch ERP Klasyka – 500 zł netto
  • Comarch ERP OPTIMA – 500 zł netto.
  • Comarch ERP XL – 1000 zł netto. 

Korzystam z wersji w chmurze systemu Comarch ERP Optima. Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę?

Faktury za dostęp do Comarch ERP Optima w modelu usługowym, wystawiane są z dołu, pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, za który jest wystawiana faktura. Faktury udostępniane są do pobrania w formie pliku PDF na Platformie Comarch Online. Panel z fakturami, dostępny jest jedynie dla użytkownika z uprawnieniami administratora. 

Faktury dostępne są po przejściu do zakładki Moje konto/Płatności i faktury. Aby pobrać fakturę należy kliknąć przycisk „Akceptuję”, a następnie „Pobierz”.   

Czy pakiety Start Mikro Firma, Start Mała Firma, Start Firma są na jedno stanowisko? Co w przypadku gdy potrzebuje systemu dla kilku osób?

Pakiet jest wersją jednostanowiskową. Może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami. Na kolejne stanowiska należy dobrać potrzebne moduły z dostępnych w normalnej ofercie.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zapraszamy do kontaktu z Comarch ERP:

12 681 43 00 wew. 1

info.erp@comarch.pl

Społeczność Comarch ERP

Zachęcamy do korzystania ze społeczności Comarch, gdzie mają Państwo możliwość zadawania pytań, zgłaszania własnych pomysłów oraz dostęp do wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie wykorzystywania systemów Comarch przez innych użytkowników.