Dni robocze, w godzinach 8:00-17:00
Telefon: 12 681 43 00 wew. 1
lub 12 684 90 01 wew. 1
Kontakt e-mail: info.erp@comarch.pl
Recepcja: 12 687 70 00
Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.
Dla Comarch ERP Optima jest dodatkowo dostępna w soboty w godzinach 9:00-14:00.
Tel.: 12 681 43 00 lub
Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń (www.asysta.comarch.pl).
W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, w ramach dostępnych pakietów, Klient powinien dokonać identyfikacji: wprowadzając dane dostępowe (ID oraz PIN) lub automatycznej - wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.
Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.
Comarch ERP Optima | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl optima@comarch.pl |
Dla Comarch ERP Optima wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia Comarch ERP Optima Chmura Standard, Regulamin świadczenia usługi wsparcia Upgrade Podstawowy i Premium Comarch ERP Optima | ||
Comarch ERP XT | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 2 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP XT wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP XT ) |
Comarch ERP XL | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 3 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl asysta_xl@comarch.pl |
Dla Comarch ERP XL dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch ERP Enterprise | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 4 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP Enterprise dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch ERP Altum | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 5 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP Altum dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch IBARD | 12 684 88 80 lub 12 681 43 00 wew. 1 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl kontakt@ibard.com |
Dla Comarch IBARD wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00. | ||
Comarch e-Sklep | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 6 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl e-sklep@comarch.pl |
Dla Comarch e-Sklep wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00 | ||
Comarch ERP Mobile | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 8 >> 4 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Internetowa wymiana dokumentów | wymianadanych@comarch.pl | |
Comarch DMS | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1 lub wew. 2 >> 3 lub wew. 2 >> 5 | System obsługi zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl asysta_dms@comarch.pl |
Dla Comarch DMS wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00. | ||
Comarch TNA | 12 684 88 82 lub 12 681 43 00 wew. 2 | kontakt@tna.comarch.com |
Chmura ERP | kontakt@comarch-cloud.pl | |
Comarch Hosting | zoc.hosting@comarch.pl | |
Zintegrowana Oferta Comarch | zoc.oferty@comarch.pl | |
Masz pytanie związane z programem? Zachęcamy do zapoznania się z pomocą do programu lub kontaktu poprzez System Obsługi Zgłoszeń (www.asysta.comarch.pl).
W celu uzyskania wsparcia telefonicznego, w ramach dostępnych pakietów, Klient powinien dokonać identyfikacji: wprowadzając dane dostępowe (ID oraz PIN) lub automatycznej - wykonując połączenie z zarejestrowanego w danych Klienta numeru telefonu. Telefon kontaktowy można dodać na Indywidualnych Stronach Klientów, wybierając opcję Moje dane > Dane firmy wprowadzając numer telefonu kontaktowego w obszarze Dane Klienta lub przy danym Użytkowniku.
Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.
Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy, iż w okresie świąt Bożego Narodzenia 2024r. wsparcie telefoniczne programów Comarch ERP będzie dostępne:
- 24.12.2024 (Wigilia) – do godziny 12.00,
- 27.12.2024 – do godziny 16.00,
- 28.12.2024 (sobota) – niedostępne,
- 31.12.2024 (Sylwester) – do godziny 15.00.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
Comarch ERP Optima | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl optima@comarch.pl |
Dla Comarch ERP Optima wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia Comarch ERP Optima Chmura Standard, Regulamin świadczenia usługi wsparcia Upgrade Podstawowy i Premium Comarch ERP Optima | ||
Comarch ERP XT | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 2 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP XT wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00.( Regulamin świadczenia usługi wsparcia telefonicznego Comarch ERP XT ) |
Comarch ERP XL | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 3 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl asysta_xl@comarch.pl |
Dla Comarch ERP XL dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch ERP Enterprise | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 4 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP Enterprise dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch ERP Altum | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 5 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Dla Comarch ERP Altum dyżur telefoniczny w godzinach 16:00 do 18:00. | ||
Comarch IBARD | 12 684 88 80 lub 12 681 43 00 wew. 1 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl pomoc@ibard.com |
Dla Comarch IBARD wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00. | ||
Comarch e-Sklep | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 6 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl e-sklep@comarch.pl |
Dla Comarch e-Sklep wsparcie telefoniczne jest dodatkowo dostępne w soboty w godzinach 9:00-14:00 | ||
Comarch ERP Mobile | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 7 >> 4 | System obsługi zgłoszeń www.asysta.comarch.pl |
Internetowa wymiana dokumentów | wymianadanych@comarch.pl | |
Comarch DMS | 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2 >> 1 lub wew. 2 >> 3 lub wew. 2 >> 5 | System obsługi zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl asysta_dms@comarch.pl |
Dla Comarch DMS wsparcie telefoniczne jest dostępne w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00. | ||
Comarch TNA | 12 684 88 82 lub 12 681 43 00 wew. 2 | pomoc@tna.comarch.com |
Comarch Cloud Portal | pomoc@comarch-cloud.pl | |
Comarch SSO | sso@comarch.pl | |
Chmura Enterprise (Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Enterprise) | chmura.erp@comarch.pl | |
Comarch Hosting | 12 684 88 81 lub 12 681 43 00 wew. 3 | hosting@comarch.pl |
Kontakt telefoniczny dla Partnerów
12 681 43 00 wew. 4
Zamówienia: zamowienia.erp@comarch.pl
Przepięcia: przepiecia@comarch.pl
Problemy techniczne z systemem IZAM: izam@comarch.pl
Klucze serwisowe, niestandardowe pliki RUS: logistyka.erp@comarch.pl
ID i PIN są unikalnymi numerami Państwa programu. Jeżeli używają Państwo stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima lub Comarch Klasyka numery ID i PIN znajdują się na certyfikacie oprogramowania, który otrzymali Państwo wraz z programem. Certyfikat dostępny jest także na Indywidualnych Stronach Klienta w obszarze Moje dane > Certyfikat. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP Optima w wersji online numery ID i PIN otrzymali Państwo w mailu aktywacyjnym. Jeżeli używają Państwo Comarch ERP XT numery ID i PIN mogą Państwo znaleźć w zakładce konfiguracja, po kliknięciu w numer ID.
Tak, można po spełnieniu następujących warunków:
Faktury za dostęp do Comarch ERP Optima w modelu usługowym, wystawiane są z dołu, pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, za który jest wystawiana faktura. Faktury udostępniane są do pobrania w formie pliku PDF na Platformie Comarch Online. Panel z fakturami, dostępny jest jedynie dla użytkownika z uprawnieniami administratora.
Faktury dostępne są po przejściu do zakładki Moje konto/Płatności i faktury. Aby pobrać fakturę należy kliknąć przycisk „Akceptuję”, a następnie „Pobierz”.
Pakiet jest wersją jednostanowiskową. Może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami. Na kolejne stanowiska należy dobrać potrzebne moduły z dostępnych w normalnej ofercie.
Zapraszamy do kontaktu z Comarch ERP:
12 681 43 00 wew. 1
Zachęcamy do korzystania ze społeczności Comarch, gdzie mają Państwo możliwość zadawania pytań, zgłaszania własnych pomysłów oraz dostęp do wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie wykorzystywania systemów Comarch przez innych użytkowników.