Tłumy na stadionie szaleją, widzowie przed telewizorami skaczą ze szczęścia, słuchacze zgroma-dzeni przed radioodbiornikami płaczą ze wzruszenia, niesieni podekscytowanym do granic możliwości głosem komentatora sportowego. Reprezentacja polski w piłce nożnej zdobywa złoty medal na Igrzyskach Olimpijskich w Monachium.
Zapewne Kazimierz Górski kompletując na początku lat 70. swoją drużynę, nie wiedział, jak daleko z nią zajdzie. Że dokona niemal niemożliwego. Niemniej na pewno chciał osiągnąć jak najwię-cej i właśnie do tego dążył. Skutecznie.
Każdy z nas chciałby usłyszeć podniosłe „We are the champions”, stojąc na najwyższym stopniu podium. Także w biznesie. Kiedy angażujemy się w nowe projekty, robimy wszystko, aby zakończy-ły się sukcesem. Jak największym. Czasem potrzebujemy w naszych działaniach swoistego trenera, wsparcia specjalisty lub narzędzia informatycznego, które podniesie jakość naszych usług. Wskazówki ekspertów i opisy nowych funkcjonalności rozwiązań informatycznych wspomagających biznes znajdą Państwo w tym wydaniu „Nowoczesnego Zarządzania”.
A wydanie dla nas wyjątkowe, bo przygotowane na 20-lecie firmy. Prof. Janusz Filipiak, zakładając w 1993 roku Comarch, nie mógł przypuszczać, że dwie dekady później jego firma rozrośnie się do 39 spółek w 23 krajach. I choć nie znał przyszłości, robił wszystko, aby w swoich działaniach osiągnąć mistrzostwo. Skutecznie.
Aktualności:
4. Aktualności z rynku
Temat numeru:
5. Mały początek Wielkiej Rzeczy
8. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań
10. Benchmarking – sprawdź, jak wyglądasz na tle konkurencji
12. O tym, jak blaszki obaliły monopol
Nowe rozwiązania:
16. Trendy na rynku IT w Polsce: bezpieczeństwo
20. Jak grać, by angażować
22. Optymalizuj produkcję
25. 8 najbardziej przydatnych aplikacji mobilnych w Twojej firmie
28. Mobilne zarządzanie projektami
31. Bliżej pacjenta
34. Inspektor Gadżet
Rynek:
36. Poland, go global!
40. Nadchodzą zmiany w VAT – będą dotyczyć także Twojej firmy
44. Szach mat dla konkurencji
46. Więcej nie zawsze znaczy lepiej, czyli o postrzeganiu wyboru
48. Rozwój to nie koszty!
51. Dlaczego nie lubię kupować w Internecie, czyli w poszukiwaniu „ludzkiej twarzy” zakupów w sieci
52. Sprawdzaj – zasada, która się sprawdza w biznesie
54. Pierwszy krok w zarządzaniu ryzykiem
Wiedza:
56. W poszukiwaniu mistrza SEO
58. Twoja firma w sieci
60. Fundamenty działu sprzedaży
63. Porozmawiajmy
65. Marketing z automatu
68. Ciasteczkowy potwór kontra doktor SPAM
71. Skuteczny e-mail marketing od podstaw
74. Content is the king
76. Integracja... czy wspólne skutki picia wódki są rzeczywiście zgubne?
Skontaktuj się z ekspertem Comarch
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.
Przejdź do formularza