Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
Specjaliści od marketingu dobrze wiedzą, że minęły bezpowrotnie czasy, kiedy to marka apodyktycznie wyznaczała kierunek rozwoju swoich produktów. Dzisiaj, gdy 76% przedsiębiorstw wykorzystuje narzędzia społecznościowe do celów biznesowych, trwa nieustanny dialog między marką a klientem. Konsumenci głośno wymieniają opinie, komentują i wpływają na kształt produktów. Wygrywa ten biznes, który uważniej wsłucha się w potrzeby swojego odbiorcy. Gdzie należy przyłożyć ucho? Przede wszystkim do Internetu!
W tym numerze z dumą przedstawiamy własną platformę do wymiany pomysłów, wiedzy i doświadczeń, jaką jest Comarch ERP Społeczność. Poza tym słowo "społeczność" odmieniamy przez wszystkie przypadki - piszemy o crowdfundingu, czyli finansowaniu społecznościowym; grywalizacji - metodzie służącej budowaniu zaangażowania, a także o narzędziach komunikacyjnych, które umożliwiają dialog między firmą a klientem. Jak zwykle chcemy zainspirować do jeszcze lepszego prowadzenia biznesu i nade wszystko - zapraszamy do dyskusji!
Zapraszamy Cię do lektury!
Aktualności:
4. Aktualności
6. Comarch ERP 2.0 - dane, fakty, analizy
Temat numeru:
8. Społeczność 2.0 - włącz relacje. Czytaj więcej>>
13. Zarządzanie społecznościami jako element budowy wizerunku marki
16. Crowdfunding po polsku, czyli finansowanie społecznościowe polskiej przedsiębiorczości
20. Zaangażowanie XXI wieku, czyli po co nam mechanizmy grywalizacji?
23. Wyzwania komunikacji a narzędzia reklamowe Google
27. Na lojalność dobry e-mail marketing
Nowe rozwiązania:
30. Comarch beacon
32. Internet (do) Rzeczy. Czytaj więcej>>
36. Pokaż stronę WWW od najlepszej strony
38. Analiza danych w branży Retail - jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży? Czytaj więcej>>
42. Branża Retail okiem praktyka
44. Prawdy i mity o sprzedaży w terenie. Czytaj więcej>>
Rynek:
48. Nadaj SMAC swojemu biznesowi. Czytaj więcej>>
50. Nowe zadania dla dyrektorów IT
52. Czy Twoja firma jest gotowa do ekspansji?
54. WySPECJALIZUJ się w projektach UE! Czytaj więcej>>
Wiedza:
57. Gdzie ukrywają się Twoje pieniądze, czyli jak odzyskiwać należności firmy?
60. Księżyc też ma swoją strategię marketingową. Czytaj więcej>>
62. Nowa ustawa konsumencka - co się zmieniło w życiu sprzedawcy internetowego?
66. Wysyłanie niezamówionych informacji handlowych - zmiany po 25 grudnia 2014
67. O odpowiedzialnym biurze rachunkowym - zmiany prawne w 2015 roku
Off:
70. Jak być fit na wiosnę (i nie tylko)?
72. Wakacje szyte na miarę - poradnik podróżnika
Skontaktuj się z ekspertem Comarch
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.
Przejdź do formularza